Reply on: J #17777:
Mna ta jeho reakcia velmi nenadchla. Ak hovoril o poslednych odchodoch po 23.20, hovoril o elektrickach. Nech sa ide pozriet na Hlavnu stanicu, co kedy odchadza ako posledne... Okrem toho zase prezentoval nazor, ze "kto ma na zabavu, ma sa o svoj odvoz aj postarat". Ako keby ti, co sa chodia do mesta zabavat neplatili vtedy dane - tak ako vsetci ostatni. A z coho je dotovana MHD? Z dani... Maju to na tom magistrate stale pomylene...

A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
J
Ja mám takmer 190cm, no nemal som pocit, že by som si v MB tlačil nohy. Autobus nie je limuzína a rozmiestnenie ako K741 je priveľký luxus. Ak sa mi nohy netlačia o operadlo predomnou, ale len opierajú je to v pohode. Tak ako Ik4x5.
Ak by bolo Citaro vypravované na linku napr. 90, alebo 94 bude to veľmo dobré. A BUS nemusí byť 100% NP. Ak je vzadu jeden schod, tak to vôbec nevadí.
No zrejme by bolo najlepšie keby sa busy a troliky kupovali Solarisi = unifikacia = lacnejšie dodávky, aj údržba.