Reply on: Andy #17770:
Lenže 15TrM je hnijúci postkomunistický šmejd so sériovými motormi a Solaris Trollino 15 je asynchrón s nerezovou karosériou. Ak tušíš, o čom hovorím, tak zopakujem, že Trollino 15 je výrazne lepší kšeft.I.
Na autobusy budeme chodiť ako na železnicu do Čierneho Balogu. Možno aj na to prvé bratislavské Citaro 
Bodaj by sa podarili všetky tri.

Samozrejme, ze by som bol rad, keby sme kupili vela trolin. Ta nizkopodlaznost ale zas neni taka dolezita. Dolezitejsie je, aby si odviezol ludi.
A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
poliaci zrejme vedia, ako spravit autobus do realnych podmienok hocijakej post-socialistickej MHD. Aj ked vonkajsi dizajn je az tak futuristicky, ze mi z toho doslo zle, jednoznacne preferujem Solaris.
J
Nie som technik, tak ako veľa ďalších cestujúcich, takže z toho hľadiska to nemôžem posúdiť.
nebojte sa m@rtin je na cestách po strednej Európe, teda jej časti, takže diskus na tému skvelá Karosa nahrozí
Papyr: A nie je Citaro vyrábané aj ako drátolez?