Reply on: J #17777:
Mna ta jeho reakcia velmi nenadchla. Ak hovoril o poslednych odchodoch po 23.20, hovoril o elektrickach. Nech sa ide pozriet na Hlavnu stanicu, co kedy odchadza ako posledne... Okrem toho zase prezentoval nazor, ze "kto ma na zabavu, ma sa o svoj odvoz aj postarat". Ako keby ti, co sa chodia do mesta zabavat neplatili vtedy dane - tak ako vsetci ostatni. A z coho je dotovana MHD? Z dani... Maju to na tom magistrate stale pomylene...

:-d
). Hlavne ze uz definitivne padol ten nezmysel nazyvany METRO. Osobne vsak neverim, ze sa Bratislava uberie zmenou rozchodu celeho systemu, skor som presvedceny, ze sa na vybranych usekoch vlozi 3. kolajnica a to tak, aby sa k ostrovceku vocpala tramvaj o sirke 2.5 metra a kockopes o sirke 2.8 metra (de facto zeleznicky profil) - co aj vychadza, ked vlozis 3. kolajnicu smerom od nastupneho ostrovceka, ktory spravidla byva na pravej strane elektricky. Aby sme sa rozumeli, ja som vzdy tvrdil, ze zmena rozchodu ma iba vtedz zmysel, ak sa zmeni cely system - teda vysoke nastupistia, zabezpecovacka, obojstranne vozy na sposob RT8D5M - prdelou k sebe, alebo T5C5, ale s vysokou podlahou. Lepsie su vsak clankove vozidla ako spajanie viacerych solo tramvaji do jedneho vlaku.
J
Papyr: Ževraj to o tej cene nie je povera, ale hovorili to na prezentácii 15m trolina v Ostrave. Teda povedali cenu Trolina a niekto ju porovnal s 15TrM, či tak nejak.
Ak bude citybus trolejbus žrať tak ako bus Citybus, tak bude mať spotrebu ja kachna
Novinka: tabula pod novým mostom opäť funkčná