Prečítajte si diskus o MHD hlavne príspevok hovorcu primátora.

Samozrejme, ze by som bol rad, keby sme kupili vela trolin. Ta nizkopodlaznost ale zas neni taka dolezita. Dolezitejsie je, aby si odviezol ludi.
A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
poliaci zrejme vedia, ako spravit autobus do realnych podmienok hocijakej post-socialistickej MHD. Aj ked vonkajsi dizajn je az tak futuristicky, ze mi z toho doslo zle, jednoznacne preferujem Solaris.
Ale musím s pokorov povedať, viezol som sa SAD v 954 a bol som milo prekvapený. Teda nebolo to skvelé ale lepšie ako som čakal. Pohodlné sedačky, celkom slušný interier, ale aj tak sa všetko triaslo.
:-d

Ano, pantograf moze odskocit a natiahnut obluk, ale nie je to az take tragicke, do rychlosti 40 km/h to uplne staci.
Takze to bude v noci zo 16.7. na 17.7.? Mozes upresnit o kolkej hodine? Fotit v noci mi problem nerobi, vezmem stativ, ale potom musim mat stastie, aby podbijacka na 8 sekund zastavila (aby nebola na fotke rozmazana).
). Hlavne ze uz definitivne padol ten nezmysel nazyvany METRO. Osobne vsak neverim, ze sa Bratislava uberie zmenou rozchodu celeho systemu, skor som presvedceny, ze sa na vybranych usekoch vlozi 3. kolajnica a to tak, aby sa k ostrovceku vocpala tramvaj o sirke 2.5 metra a kockopes o sirke 2.8 metra (de facto zeleznicky profil) - co aj vychadza, ked vlozis 3. kolajnicu smerom od nastupneho ostrovceka, ktory spravidla byva na pravej strane elektricky. Aby sme sa rozumeli, ja som vzdy tvrdil, ze zmena rozchodu ma iba vtedz zmysel, ak sa zmeni cely system - teda vysoke nastupistia, zabezpecovacka, obojstranne vozy na sposob RT8D5M - prdelou k sebe, alebo T5C5, ale s vysokou podlahou. Lepsie su vsak clankove vozidla ako spajanie viacerych solo tramvaji do jedneho vlaku.
Spectre
Cela pointa spociva v tom, ze kvalitu si mozes strcit niekam. Keby bol autobus, ktory das pod pneumaticky lis, zapnes to a po vytiahnuti ostane neposkodeny, vtedy by bol kvalitny pre BA. Bohuzial, take materialy este nevyrobili a tu by sa nechytala ani NASA.
Prispevok #17757 by som si predstavoval asi takto. Citujem: "Vies, mne sa Citaro paci, ale kedze si ho nemozeme dovolit, kupte ho vy". Ta kvalita ma trochu zarazila a pousmial som sa nad nou. Hadam aj preto, ze sme pred chvilkou isli s Petom a Andym na exkluzivnej 201 na Amfiteater a o vselicom sme diskutovali.
Mimochodom (aj ked to patri do dispecera). Ujo vodic z vozidla 6624... Hrobust! Preco sme nezastavili na Sokolskej? No preco? Ze by nas mrzeli premie?
.
.
Keby v DPB fungoval inteligentny system, ze to, co sa blbcom zoberie sa da vzornym vodicom, tak by bol ihned telefonat na ×5950..."Zavolaj mi do klubu"×. Takto je to vsak docela jedno... Vsak je to novinka, tak si musia trochu zvyknut. Nemozeme od nich cakat zazraky, ved su to beusacky vidlaci