Reply on: J #17757:
Ale inak som schopny uznat, ze ked na Citare stlacis dopyt, tak ti druhe, resp. tretie dvere naozaj KVALITNE posramotia po ruke. Interier ma kapacitne usporiadanie a je v nom mnoho volneho miesta, takze sa urcite aj KVALITNE cestuje. Napokon skusobne Citaro bolo vybavene prevodovkou ZF, ktora KVALITNE tahala do kopca a autobus isiel ozaj "plynule". Alebo je mozne, ze by to bolo iba KVALITNYMI bratislavskymi vodicmi ??? 


Spectre
Cela pointa spociva v tom, ze kvalitu si mozes strcit niekam. Keby bol autobus, ktory das pod pneumaticky lis, zapnes to a po vytiahnuti ostane neposkodeny, vtedy by bol kvalitny pre BA. Bohuzial, take materialy este nevyrobili a tu by sa nechytala ani NASA.
Prispevok #17757 by som si predstavoval asi takto. Citujem: "Vies, mne sa Citaro paci, ale kedze si ho nemozeme dovolit, kupte ho vy". Ta kvalita ma trochu zarazila a pousmial som sa nad nou. Hadam aj preto, ze sme pred chvilkou isli s Petom a Andym na exkluzivnej 201 na Amfiteater a o vselicom sme diskutovali.
Mimochodom (aj ked to patri do dispecera). Ujo vodic z vozidla 6624... Hrobust! Preco sme nezastavili na Sokolskej? No preco? Ze by nas mrzeli premie?
.
.
Keby v DPB fungoval inteligentny system, ze to, co sa blbcom zoberie sa da vzornym vodicom, tak by bol ihned telefonat na ×5950..."Zavolaj mi do klubu"×. Takto je to vsak docela jedno... Vsak je to novinka, tak si musia trochu zvyknut. Nemozeme od nich cakat zazraky, ved su to beusacky vidlaci