Reply on: Turbo #17762:
Ze su genialne? A nie su??? 
Btw. Tam, ako bola vyhybka 212ky ku Vojenskej (nie cez Patronku, ale tam, kde normalne chodi len opacnym smerom), tak tam nam visia fungl nove krasne leskle pevne svorky. Mal by si tam ist a skritizovat im to
). Hlavne ze uz definitivne padol ten nezmysel nazyvany METRO. Osobne vsak neverim, ze sa Bratislava uberie zmenou rozchodu celeho systemu, skor som presvedceny, ze sa na vybranych usekoch vlozi 3. kolajnica a to tak, aby sa k ostrovceku vocpala tramvaj o sirke 2.5 metra a kockopes o sirke 2.8 metra (de facto zeleznicky profil) - co aj vychadza, ked vlozis 3. kolajnicu smerom od nastupneho ostrovceka, ktory spravidla byva na pravej strane elektricky. Aby sme sa rozumeli, ja som vzdy tvrdil, ze zmena rozchodu ma iba vtedz zmysel, ak sa zmeni cely system - teda vysoke nastupistia, zabezpecovacka, obojstranne vozy na sposob RT8D5M - prdelou k sebe, alebo T5C5, ale s vysokou podlahou. Lepsie su vsak clankove vozidla ako spajanie viacerych solo tramvaji do jedneho vlaku.
frenky
pod kolonami DPB rozumej autobusove vozovne.
1.kolona je Trnavka
2.kolona je Jurajov Dvor
3.kolona su Krasnany
4.kolona je Petrzalka
Autobusy sa oznacene 4miestnym ev.c. napr. 1803> z toho vies, ze
1.autobus je z 1.kolony
2.ze je to ik435 (kdeze kazdy voz ma za cislom kolony cislo, ktore sa priraduje tomu istemu typu autobusu).
Napr.
0 - ik415 + Karosa B732
1 - Karosa B732
2,3 - Karosa B741 (1201 je Karosa C744)
4 - TamBus
5 - ik283
6 - to su myslim rozne zajazdove Karosy
7 - ik412
8 - ik435
9 - ik280
Toto rozdelenie funguje iba v 1.kolone u ostatnych je to troska ine.
-----------------------------------
Co sa tyka tych Dubravskych liniek:
20,22,27 a NV504 vypravuje 1.kolona
34 a 83 vypravuje 2.kolona
35 vypravuje 3.kolona