Reply on: Maddoc #17712:
Akurát že "koľajový systém vs podobným rozchodom koľajníc ako v Bratislave" má poslednú linku určenú na zachovanie ako historická a inak je už kompletne prestavaný na rýchlodrážnu električku (Vysoká podlaha, vysoké peróny, úrovňový nástup, v centre v tuneloch, Vmax=80 km/h, vlakový zabezpečovač). To sa Turbovi nebude páčiť:-).I.
Martin Fundárek
Ale vážne, Branie cestujúcich je rozumná vec. U nás sú s tým komplikácie, pretože nie každý si všimne cieľovú stanicu na tabuli či na buzíkovi a potom čumí, kam sa doviezol. Dalo by sa tomu pomôcť, keby fungovalo hlásenie zastávok. Myslím, že keby sa na každej zastávke ozvalo z reprákov "Upozorňujeme cestujúcich, že tento spoj zo zastávky Floriánske námestie pokračuje po trase linky 7 na železničnú stanicu Vinohrady", mali by vodiči oveľa menej problémov s agresívnymi cestujúcimi.