Reakcia na: J #17777:
Mna ta jeho reakcia velmi nenadchla. Ak hovoril o poslednych odchodoch po 23.20, hovoril o elektrickach. Nech sa ide pozriet na Hlavnu stanicu, co kedy odchadza ako posledne... Okrem toho zase prezentoval nazor, ze "kto ma na zabavu, ma sa o svoj odvoz aj postarat". Ako keby ti, co sa chodia do mesta zabavat neplatili vtedy dane - tak ako vsetci ostatni. A z coho je dotovana MHD? Z dani... Maju to na tom magistrate stale pomylene...

A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
Spectre
Cela pointa spociva v tom, ze kvalitu si mozes strcit niekam. Keby bol autobus, ktory das pod pneumaticky lis, zapnes to a po vytiahnuti ostane neposkodeny, vtedy by bol kvalitny pre BA. Bohuzial, take materialy este nevyrobili a tu by sa nechytala ani NASA.
Prispevok #17757 by som si predstavoval asi takto. Citujem: "Vies, mne sa Citaro paci, ale kedze si ho nemozeme dovolit, kupte ho vy". Ta kvalita ma trochu zarazila a pousmial som sa nad nou. Hadam aj preto, ze sme pred chvilkou isli s Petom a Andym na exkluzivnej 201 na Amfiteater a o vselicom sme diskutovali.
Mimochodom (aj ked to patri do dispecera). Ujo vodic z vozidla 6624... Hrobust! Preco sme nezastavili na Sokolskej? No preco? Ze by nas mrzeli premie?
.
.
Keby v DPB fungoval inteligentny system, ze to, co sa blbcom zoberie sa da vzornym vodicom, tak by bol ihned telefonat na ×5950..."Zavolaj mi do klubu"×. Takto je to vsak docela jedno... Vsak je to novinka, tak si musia trochu zvyknut. Nemozeme od nich cakat zazraky, ved su to beusacky vidlaci