Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pressburger #167313:
No tak potom to tvoje riesenie je najlepsie.
Reakcia na: Marek1978 #167312:
nie je
Reakcia na: pressburger #167310:
Ta cesta od voj.nemocnici smer pri suchom mlyne nie je jednosmerna?
Reakcia na: no.ev.di. #167309:
Ale naco 2 linky dubravka-Petrzalka?
Reakcia na: Marek1978 #167308:
možno niečo podobné ako: OVSIŠTE - Nový most - Štefánikova - Pražská - Pri Suchom mlyne - K Železnej studienke - VOJENSKÁ NEMOCNICA - Cesta na Červený most - Lamačská cesta - Patrónka - Brnianska - Pražská - Nový most - OVSIŠTE
Reakcia na: Valec #167307:
nebolo by lepšie spojiť L34 a 84 do jednej linky rovno? odpadlo by tak vozenie vzduchu v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. na L34 a ušetrili by sa vzkm pri rozumnej úprave a zachovaní kapacity trasy Dúbravka - Patrónka - centrum.
Reakcia na: Ike #167306:
Tam sa neda otocit? Myslim, ze hej a ono by nevadilo, ak by mala len priebeznu konecnu, cize by hned isiel spat. Viacmenej by sa tam len otocila.
Reakcia na: Ruslan #167305:
Alebo ju v sedle potiahnuť až do Dúbravky aby narhadila zrušenú L34. ?
Reakcia na: Ruslan #167305:
toto znie dobre. Pri vojenskej nemocnici je to husté práve pre ten neštastný prechod pre chodcou. Ďalší kĺb by nemal šancu...
Reakcia na: Marek1978 #167304:
alebo mohli potiahnuť L84 k Tescu Lamač a zrušiť L192.(ak by nebolo na Voj. nemocnici miesto. A cestou do Petržalky by prípadne zachádzala na Prokopa Veľkého.
Reakcia na: no.ev.di. #167303:
Mohli potiahnut L84 az k Voj.nemocnici a spravit preklad od patronky s L83
Reakcia na: AAA #167302:
to máš už tak jedno či Dubová alebo iná zastávka, podstatné je to, že L83 to nebude zvládať v úseku Dúbravka-SAV v sedle
Reakcia na: intony #167260:
Lenže práve Dubová tým utrpí najviac, keďže mimo špičky z nej nebude premávať spoj smer Šancova, možno by tam mohla zastavovať mimo špičiek 63.
Reakcia na: Ike #167253:
Myslel som zastavovanie mimo zastávok a nie znamenie vodičovi. ?
Reakcia na: Ike #167299:
iba som napísal, to čom som tu napísal asi 20x, iba bola iná skladba viet. Ale som rád, že je súhlas ?
Reakcia na: no.ev.di. #167298:
Aj Dunčo vie niekedy napísať príspevok, ktorý má hlavu a pätu. 100% súhlas ?

prestupný terminál a preferencia by v každom slušnom meste už boli
Reakcia na: Ike #167297:
keby bol gróf z Karlsdorfu pri plnom vedomí, tak by si uvedomil, že ak by Záhradník nerobil iba populistické krátkozraké riešenia (Slovákom bohužiaľ viac netreba, lebo väčšina vidí iba tak do obdobia 1týždeň-1mesiac), ktoré u mnohých vyvolali "sedmé nebe" ale, žeby dakto na Chruňa Gardenescua tlačil, aby bola na Karloveskej radiále preferencia, rýchlejšia jazda (t.j. preferencia a aj úprava polohy zastávok) či projekt prepojenia t-busovej trate so zvyškom siete, alebo kúpa nových trolejbusov namiesto na mieru šitého tendra na 10.5m hrbáče alebo prenajaté Tedomy tak to nie. Dnes tam mohla byť iba t-busová linka 32 a 33 na DD pričom L33 v hustom intervale bez potreby L133, L32 v celej dĺžke pod trolejou ako t-bus. A kľudne mohol byť aj terminál na Molecke, keby nebol Záhradník taký nepodarok ?
Reakcia na: MatejBA #167293:
Tuto #167294 má Dunčo pravdu. Pri tejto filozofii môžme znova zaviesť neprestupnú tarifu, expresné linky s 70 minútovou jazdnou dobou odvšadiaľ všade a rovno môžme zrušiť "pomalé" električky.

133 bola jednoducho veľmi nevydarený a problematický precedens...
Reakcia na: aquila #167269:
well, vyššia záťaž na 29. augusta & Špitálsku & Lazaretskú & Mlynské nivy.. A po ceste bude električku križovať rovnako veľa gúm - len na iných miestach priamo v centre. Nie je to možno veľa gumokolistov, ale predsalen - je to 100 a jedno či ich hneď pustíš na Dostojevského/Landererovu alebo ich necháš ísť okružnou jazdou cez úzke centrum.. Uvidíme
A dôvod prečo by električky nemali jazdiť cez nábrežie je v tej zastávke najmä predpokladám.. Možnosť obratu, náhrada za trať na Jesenského, priame spojenie na most (nie cez Jesenského), perspektíva trate do oblasti Mlynských nív - na to už nie je tá trať potrebná ?
Reakcia na: no.ev.di. #167290:
Prave si ukazkovo predviedol co som pisal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.