možno niečo podobné ako: OVSIŠTE - Nový most - Štefánikova - Pražská - Pri Suchom mlyne - K Železnej studienke - VOJENSKÁ NEMOCNICA - Cesta na Červený most - Lamačská cesta - Patrónka - Brnianska - Pražská - Nový most - OVSIŠTE
nebolo by lepšie spojiť L34 a 84 do jednej linky rovno? odpadlo by tak vozenie vzduchu v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. na L34 a ušetrili by sa vzkm pri rozumnej úprave a zachovaní kapacity trasy Dúbravka - Patrónka - centrum.
alebo mohli potiahnuť L84 k Tescu Lamač a zrušiť L192.(ak by nebolo na Voj. nemocnici miesto. A cestou do Petržalky by prípadne zachádzala na Prokopa Veľkého.
keby bol gróf z Karlsdorfu pri plnom vedomí, tak by si uvedomil, že ak by Záhradník nerobil iba populistické krátkozraké riešenia (Slovákom bohužiaľ viac netreba, lebo väčšina vidí iba tak do obdobia 1týždeň-1mesiac), ktoré u mnohých vyvolali "sedmé nebe" ale, žeby dakto na Chruňa Gardenescua tlačil, aby bola na Karloveskej radiále preferencia, rýchlejšia jazda (t.j. preferencia a aj úprava polohy zastávok) či projekt prepojenia t-busovej trate so zvyškom siete, alebo kúpa nových trolejbusov namiesto na mieru šitého tendra na 10.5m hrbáče alebo prenajaté Tedomy tak to nie. Dnes tam mohla byť iba t-busová linka 32 a 33 na DD pričom L33 v hustom intervale bez potreby L133, L32 v celej dĺžke pod trolejou ako t-bus. A kľudne mohol byť aj terminál na Molecke, keby nebol Záhradník taký nepodarok ?
Tuto #167294 má Dunčo pravdu. Pri tejto filozofii môžme znova zaviesť neprestupnú tarifu, expresné linky s 70 minútovou jazdnou dobou odvšadiaľ všade a rovno môžme zrušiť "pomalé" električky.
133 bola jednoducho veľmi nevydarený a problematický precedens...
well, vyššia záťaž na 29. augusta & Špitálsku & Lazaretskú & Mlynské nivy.. A po ceste bude električku križovať rovnako veľa gúm - len na iných miestach priamo v centre. Nie je to možno veľa gumokolistov, ale predsalen - je to 100 a jedno či ich hneď pustíš na Dostojevského/Landererovu alebo ich necháš ísť okružnou jazdou cez úzke centrum.. Uvidíme
A dôvod prečo by električky nemali jazdiť cez nábrežie je v tej zastávke najmä predpokladám.. Možnosť obratu, náhrada za trať na Jesenského, priame spojenie na most (nie cez Jesenského), perspektíva trate do oblasti Mlynských nív - na to už nie je tá trať potrebná ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978