Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #167307:
nebolo by lepšie spojiť L34 a 84 do jednej linky rovno? odpadlo by tak vozenie vzduchu v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. na L34 a ušetrili by sa vzkm pri rozumnej úprave a zachovaní kapacity trasy Dúbravka - Patrónka - centrum.
Reply on: Ike #167306:
Tam sa neda otocit? Myslim, ze hej a ono by nevadilo, ak by mala len priebeznu konecnu, cize by hned isiel spat. Viacmenej by sa tam len otocila.
Reply on: Ruslan #167305:
Alebo ju v sedle potiahnuť až do Dúbravky aby narhadila zrušenú L34. ?
Reply on: Ruslan #167305:
toto znie dobre. Pri vojenskej nemocnici je to husté práve pre ten neštastný prechod pre chodcou. Ďalší kĺb by nemal šancu...
Reply on: Marek1978 #167304:
alebo mohli potiahnuť L84 k Tescu Lamač a zrušiť L192.(ak by nebolo na Voj. nemocnici miesto. A cestou do Petržalky by prípadne zachádzala na Prokopa Veľkého.
Reply on: no.ev.di. #167303:
Mohli potiahnut L84 az k Voj.nemocnici a spravit preklad od patronky s L83
Reply on: AAA #167302:
to máš už tak jedno či Dubová alebo iná zastávka, podstatné je to, že L83 to nebude zvládať v úseku Dúbravka-SAV v sedle
Reply on: intony #167260:
Lenže práve Dubová tým utrpí najviac, keďže mimo špičky z nej nebude premávať spoj smer Šancova, možno by tam mohla zastavovať mimo špičiek 63.
Reply on: Ike #167253:
Myslel som zastavovanie mimo zastávok a nie znamenie vodičovi. ?
Reply on: Ike #167299:
iba som napísal, to čom som tu napísal asi 20x, iba bola iná skladba viet. Ale som rád, že je súhlas ?
Reply on: no.ev.di. #167298:
Aj Dunčo vie niekedy napísať príspevok, ktorý má hlavu a pätu. 100% súhlas ?

prestupný terminál a preferencia by v každom slušnom meste už boli
Reply on: Ike #167297:
keby bol gróf z Karlsdorfu pri plnom vedomí, tak by si uvedomil, že ak by Záhradník nerobil iba populistické krátkozraké riešenia (Slovákom bohužiaľ viac netreba, lebo väčšina vidí iba tak do obdobia 1týždeň-1mesiac), ktoré u mnohých vyvolali "sedmé nebe" ale, žeby dakto na Chruňa Gardenescua tlačil, aby bola na Karloveskej radiále preferencia, rýchlejšia jazda (t.j. preferencia a aj úprava polohy zastávok) či projekt prepojenia t-busovej trate so zvyškom siete, alebo kúpa nových trolejbusov namiesto na mieru šitého tendra na 10.5m hrbáče alebo prenajaté Tedomy tak to nie. Dnes tam mohla byť iba t-busová linka 32 a 33 na DD pričom L33 v hustom intervale bez potreby L133, L32 v celej dĺžke pod trolejou ako t-bus. A kľudne mohol byť aj terminál na Molecke, keby nebol Záhradník taký nepodarok ?
Reply on: MatejBA #167293:
Tuto #167294 má Dunčo pravdu. Pri tejto filozofii môžme znova zaviesť neprestupnú tarifu, expresné linky s 70 minútovou jazdnou dobou odvšadiaľ všade a rovno môžme zrušiť "pomalé" električky.

133 bola jednoducho veľmi nevydarený a problematický precedens...
Reply on: aquila #167269:
well, vyššia záťaž na 29. augusta & Špitálsku & Lazaretskú & Mlynské nivy.. A po ceste bude električku križovať rovnako veľa gúm - len na iných miestach priamo v centre. Nie je to možno veľa gumokolistov, ale predsalen - je to 100 a jedno či ich hneď pustíš na Dostojevského/Landererovu alebo ich necháš ísť okružnou jazdou cez úzke centrum.. Uvidíme
A dôvod prečo by električky nemali jazdiť cez nábrežie je v tej zastávke najmä predpokladám.. Možnosť obratu, náhrada za trať na Jesenského, priame spojenie na most (nie cez Jesenského), perspektíva trate do oblasti Mlynských nív - na to už nie je tá trať potrebná ?
Reply on: no.ev.di. #167290:
Prave si ukazkovo predviedol co som pisal.
Reply on: MatejBA #167293:
Dúbravčan čo ide do centra kam ide električka a nejde bus, tak nemá na výber medzi súbežnou linkou električky a autobusu. Prečo by to mala mať KV? Potom môže aj Rača, Ružinov a Nové mesto žiadať paralelné bus linky s elinami ?
Reply on: no.ev.di. #167280:
nep69cuj - iba ukazujem na fakt, ze zrazu im NEVONIA, ze musia ist o 10 minut dlhsie, pricom v spicke to moze byt stale menej ako busom + argumentacia, ze je to pomale - tak preco mi mame ist potom tou uzasnou "rychlou" elektrickou? A o tom subehu 133 trepes - 97% to nie je - to aj 95 ma 100% subeh tak ju zrusme hej?

A TY nepochybuj o mojom stave, druk, ty si tu najviac vadny a taky nazor nemam ako jediny 🙂
Reply on: Peon #167259:
Viem, že veľa ľudí používa 34 83 na cestu do centra napriek tomu, že za približne rovnakú dobu to zvládne aj električka. Naopak, Trnavské Mýto je zle obsluhované autobusmi z Dúbravky. Viem si predstaviť obmedzenie 83 a posilnenie, prípadne predĺženie 34 (asi aj cez víkend), tak aby sa celková ponúkaná kapacita nezmenila. Do centra električkou, do severovýchodných oblastí autobusom.
Reply on: 810zssk #167287:
keď ti nevadí, že henten trtko neuznáva linky z Dúbravky cez Harmincovu, lebo Karlovka nemá druhú prístupovú cestu, tak potom neviem čo máš v tej gebuli, či tam máš hranolky z McKáčera alebo tie kuracie nugety ?
Reply on: Valec #167285:
ešte šťastie, že električka bola skôr ako plány na metro tam kde je dnes inak by sme tú električku nemali asi vôbec ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.