možno niečo podobné ako: OVSIŠTE - Nový most - Štefánikova - Pražská - Pri Suchom mlyne - K Železnej studienke - VOJENSKÁ NEMOCNICA - Cesta na Červený most - Lamačská cesta - Patrónka - Brnianska - Pražská - Nový most - OVSIŠTE
nebolo by lepšie spojiť L34 a 84 do jednej linky rovno? odpadlo by tak vozenie vzduchu v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. na L34 a ušetrili by sa vzkm pri rozumnej úprave a zachovaní kapacity trasy Dúbravka - Patrónka - centrum.
alebo mohli potiahnuť L84 k Tescu Lamač a zrušiť L192.(ak by nebolo na Voj. nemocnici miesto. A cestou do Petržalky by prípadne zachádzala na Prokopa Veľkého.
keby bol gróf z Karlsdorfu pri plnom vedomí, tak by si uvedomil, že ak by Záhradník nerobil iba populistické krátkozraké riešenia (Slovákom bohužiaľ viac netreba, lebo väčšina vidí iba tak do obdobia 1týždeň-1mesiac), ktoré u mnohých vyvolali "sedmé nebe" ale, žeby dakto na Chruňa Gardenescua tlačil, aby bola na Karloveskej radiále preferencia, rýchlejšia jazda (t.j. preferencia a aj úprava polohy zastávok) či projekt prepojenia t-busovej trate so zvyškom siete, alebo kúpa nových trolejbusov namiesto na mieru šitého tendra na 10.5m hrbáče alebo prenajaté Tedomy tak to nie. Dnes tam mohla byť iba t-busová linka 32 a 33 na DD pričom L33 v hustom intervale bez potreby L133, L32 v celej dĺžke pod trolejou ako t-bus. A kľudne mohol byť aj terminál na Molecke, keby nebol Záhradník taký nepodarok ?
Tuto #167294 má Dunčo pravdu. Pri tejto filozofii môžme znova zaviesť neprestupnú tarifu, expresné linky s 70 minútovou jazdnou dobou odvšadiaľ všade a rovno môžme zrušiť "pomalé" električky.
133 bola jednoducho veľmi nevydarený a problematický precedens...
well, vyššia záťaž na 29. augusta & Špitálsku & Lazaretskú & Mlynské nivy.. A po ceste bude električku križovať rovnako veľa gúm - len na iných miestach priamo v centre. Nie je to možno veľa gumokolistov, ale predsalen - je to 100 a jedno či ich hneď pustíš na Dostojevského/Landererovu alebo ich necháš ísť okružnou jazdou cez úzke centrum.. Uvidíme
A dôvod prečo by električky nemali jazdiť cez nábrežie je v tej zastávke najmä predpokladám.. Možnosť obratu, náhrada za trať na Jesenského, priame spojenie na most (nie cez Jesenského), perspektíva trate do oblasti Mlynských nív - na to už nie je tá trať potrebná ?
Dúbravčan čo ide do centra kam ide električka a nejde bus, tak nemá na výber medzi súbežnou linkou električky a autobusu. Prečo by to mala mať KV? Potom môže aj Rača, Ružinov a Nové mesto žiadať paralelné bus linky s elinami ?
nep69cuj - iba ukazujem na fakt, ze zrazu im NEVONIA, ze musia ist o 10 minut dlhsie, pricom v spicke to moze byt stale menej ako busom + argumentacia, ze je to pomale - tak preco mi mame ist potom tou uzasnou "rychlou" elektrickou? A o tom subehu 133 trepes - 97% to nie je - to aj 95 ma 100% subeh tak ju zrusme hej?
A TY nepochybuj o mojom stave, druk, ty si tu najviac vadny a taky nazor nemam ako jediny
Viem, že veľa ľudí používa 34 83 na cestu do centra napriek tomu, že za približne rovnakú dobu to zvládne aj električka. Naopak, Trnavské Mýto je zle obsluhované autobusmi z Dúbravky. Viem si predstaviť obmedzenie 83 a posilnenie, prípadne predĺženie 34 (asi aj cez víkend), tak aby sa celková ponúkaná kapacita nezmenila. Do centra električkou, do severovýchodných oblastí autobusom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.