Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #167259:
Viem, že veľa ľudí používa 34 83 na cestu do centra napriek tomu, že za približne rovnakú dobu to zvládne aj električka. Naopak, Trnavské Mýto je zle obsluhované autobusmi z Dúbravky. Viem si predstaviť obmedzenie 83 a posilnenie, prípadne predĺženie 34 (asi aj cez víkend), tak aby sa celková ponúkaná kapacita nezmenila. Do centra električkou, do severovýchodných oblastí autobusom.
Reply on: 810zssk #167287:
keď ti nevadí, že henten trtko neuznáva linky z Dúbravky cez Harmincovu, lebo Karlovka nemá druhú prístupovú cestu, tak potom neviem čo máš v tej gebuli, či tam máš hranolky z McKáčera alebo tie kuracie nugety ?
Reply on: Valec #167285:
ešte šťastie, že električka bola skôr ako plány na metro tam kde je dnes inak by sme tú električku nemali asi vôbec ?
Reply on: aquila #167268:
"ked som pred volbami na tomto fore pisal, ze durkovsky bude pohroma pre bratislavu" - Volil si Kočnera, alebo Flašíkovú?
Reply on: no.ev.di. #167284:
Ty mas uzasnu schopnost odpisat nieco totalne odveci... bud je to preto ze jednoducho v tvojich zachvatoch nenavisti uplne zabudas na pouzivanie logiky, alebo jednoducho mas schopnost mimoriadne drzo obist temu.
Reply on: no.ev.di. #167284:
Kedy v 70tych rokoch chodila L23 do Petržalky?
S električkou na Gagarinovej sa neuvažovalo preto, lebo bola plánovaná C trasa linky rýchlodráhy (metra).
Reply on: 810zssk #167281:
tak hej, ale on porovnáva Dúbravku a Karlovku. Ako keby niekto z Rače sa sťažoval, že on môže ísť do mesta iba jednou cestou zatiaľ čo Petržalčan môže ísť do mesta cez 4 mosty a požadoval by aby všetky linky z Petržky jazdili iba cez Nový most ako to bolo v časoch, keď sme mali iba Starý most v Petržke, ibaže to boli časy (70. roky) keď bola Petržalka takmer dedina a chodili sem iba linky 23 (Kúpalisko), 26 (Kopčianska), 27 (Starý háj - Amundsenova), 28 (Ovsište - Ovsená), 43 (Janíkov dvora Č (Čunovo). Mimochodom vtedy neexistovala ani Gagarinova ulica ešte a všetko do Vrakune chodilo cez Mierovú ☺ čo je ale na hovno, že postavila sa Gagarinova, no nikto nemyslel na električku týmto frekventovaným smerom k novému sídlisku vo Vrakuni a Biskupiciach. Vrakuňa bola 1/4 z toho čo je teraz a bolo tam miesto na elinu. U nás sa skôr stavia a potom sa až myslí ?
Reply on: Martin Fundárek #167275:
no na to dúfam,že nedojde, že do Petržky potiahnu štyri linky s 12min intervalom, veď to by bolo na mozog choré ? pevne verím, že sa podarí uviesť do praxe to čo som predložil, t.j. potiahnutie L11,12 a 13 s i=8//15. Na Trnavské mýto a do Ružinova na spojenie je najrýchlejšia L68. Čo mám dlhodobo odsledované tak najviac ľudí z/na L68 vystupuje/nastupuje na zastávke Saleziáni a trhovisko, čo vypovedá aj o tom, že najlepšie pre Petržalčana pri ceste do Ružinova ísť na Saleziánov a tam by mala električka prísť do 4min a cez víkend do 6-7min. Alternatívne samozrejme možno použiť aj L96/196.
Reply on: Martin Fundárek #167273:
osobne som názoru, že keď sa k tomu vyjadrujú iba kompetentní a odborne znalí ľudia tak to vyzerá inak a oveľa lepšie to vyzerá, keď je aj reálny záujem stavať a nie si na tom budovať politickú agendu tretie volebné obdobie. Za 10 rokov mať všetko iba na papieroch a nič postavené to je šeredná bieda a veľmi ťažko uveriť tomu, že do roku 2014/2015 Petržalka znovu privíta na svojom brehu električku. Tento rok to vidím na nejaké sedenia, debatné krúžky, pár pekných článkov v BA-novinách a webe. Nabudúci rok detto, pri najlepšom na súťaž o to, kto bude zhotoviteľom prác, pri ktorej ako to poznáme na Slovensku nie je isté, či sa niekto neodvolá proti výsledku, takže to bude na súde a to ešte nevieme či nedá "spevavec domový" na súd žalobu zo zlosti, že mu mesto uprelo nárok na metro ?. Na rok 2013 by sa už mohlo aj stavať a ako býva dobrým zvykom, tak za tých smiešnych 2,5km bude nakoniec zhotoviteľ pýtať aj o 20-50% viac kvôli položke "nepredvídateľné výdavky spojené so zisteniami počas stavebných prác, nutné na ich nápravu".
Reply on: no.ev.di. #167280:
Je uplne logicke ze kazdy chce ist rychlejsie. Bohuzial, v BA to casto znamena autobusom.
Reply on: MatejBA #167270:
takže teraz aby sa gróf z Karlsdorfu neurážal, tak vyhlási DPB zákaz premávania autobusový liniek v úseku Dúbravka - Patrónka, lebo z jeho Karlovky idú iba električky ? si inak v dobre duševnej kondícií?! Si porovnaj Karlovku a Dúbravku blázon. Z Dúbravky do mesta idú dve cesty : cez Karlovku a Patrónku, ktoré sú cca rovnako dlhé (no rýchle nie) a z Karlovky ide jedna cesta do mesta. Ak predložíť projekt na vybudovanie druhej trasy z KV do mesta, tak som ticho, ale rýchlejšia cesta ako je po nábreží z KV do mesta nie je! Apropo : v Dúbravke majú linky 20,22,34 a 83 súbeh iba na nevyhnutom úseku, a majú veľmi malý percentuálny súbeh na trase s električkou, zatiaľ čo L133 má na 97% trasy súbeh s elektrickou trakciou tak láskavo mlč!
Reply on: 44 #167277:
bez asistencie by ani cuvat nemal, este ak ma ludi
Reply on: 44 #167277:
trolejbuse
Chcem podakovat vodicovi trolejbusu 207 zo vcera poobedia. Zo zastavky Hodzovo nam. omylom siel s cestujucimi smerom na Stefanikovu. Za autobusovou zastavkou, zhruba na urovni kde konci prez. palac a zacina zahrada sa spamatal. V plnej popoludnajsej spicke to dokazal pomaly BEZ ASISTENCIE (!) vycuvat az na uroven odbocenia na Palisady, kde prehodil zberace a pokracoval v jazde. Vysluzil si nadavky od POLICAJTA v sluzbe a POTLESK od cestujucich v tro***use!

RESPECT!

? ? ? ?
Reply on: Martin Fundárek #167273:
Ticho je, ale kuloárne informácie hovoria, že sa dohodli nasledovné projekty do roku 2013(15):
1. Prepojenie koridorov TEN-T 17 v úseku Predmestie - Filiálka
2. Tram-Train Janíkov Dvor-Hlavná stanica (zámerne píšem celý názov projektu) v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova
3. Zahustenie žel. zastávok
4. Čosi zo zabezpečovaním zariadením

Martin Fundárek

Reply on: aquila #167208:
Prvá etapa má isté pozitíva. Jednak bude prekonaná najväčšia prekážka, totižto Dunaj, jednak na premávku po NH vystačíš plus mínus so súčasným vozidlovým parkom (11 a 13 určite, na 12-ke bude asi treba jednu súpravu navyše a na 14-ke možno jedno navyše alebo prejazd zo 17 ako na linke 8 kvôli prestávkam). Okrem toho sa jasne ukáže pár vecí:
- električka z NH neskončí na Šafku, ako si to mnohí vrátane najmenej jedného člena dopravnej komisie predstavujú
- električka nespôsobí nijaké zápchy na Šafku, ako si to ... atď.
- ľudia zistia, že je rýchlejšie napr. z 83 prestúpiť, než stáť v zápche na Novom moste
- časť cestujúcich bude mať zjednodušenú dopravu zrušením jedného prestupu
Reply on: pressburger #167266:
600x210 mm

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #167246:
Kancelária pre uvádzanie románových príbehov na pravú mieru uvádza:
1. aquila a ivanbuto debatujú o verejnej diskusii k PKO, nie o verejnej diskusii k NS MHD. Vo veci PKO si myslím, že najprv predať pozemok pod budovami a potom diskutovať je riadne švihnuté. Ak niekomu z tých, ktorí dvihli ruku za predaj pozemkov, nebolo jasné, že PKO tam nezostane (minimálne nie s dovtedajšími funkciami), mali by ho vyhlásiť za nespôsobilého na právne úkony.
2. Od roku 2000 do roku 2008 všetci nespali, v roku 2005 sa rozhodlo o vybudovaní NS na báze električky a v roku 2007 bolo verejné pripomienkovanie.
3. V Alfe a ďalších diskusiách sa hovorilo, že do konca marca sa mesto musí rozhodnúť, či sa bude o peniaze uchádzať. Projekt treba podať tuším do konca júna. Je pravda, že magistrát je už nejako dlho ticho a je to škoda, pretože sa rozdrapujú len kadejakí tiežodborníci a tí, ktorí sú na TEN-T nejako zainteresovaní.
Reply on: aquila #167262:
Myslím, že nemáš všetky informácie, tých právne sporných krokov bolo urobených viac... mesto má pák niekoľko. Neviem, z čoho vychádzaš pri 30 mil. Eur, je to skôr strašiak ako niečo reálne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.