Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #167260:
Lenže práve Dubová tým utrpí najviac, keďže mimo špičky z nej nebude premávať spoj smer Šancova, možno by tam mohla zastavovať mimo špičiek 63.
Reakcia na: Ike #167253:
Myslel som zastavovanie mimo zastávok a nie znamenie vodičovi. ?
Reakcia na: Ike #167299:
iba som napísal, to čom som tu napísal asi 20x, iba bola iná skladba viet. Ale som rád, že je súhlas ?
Reakcia na: no.ev.di. #167298:
Aj Dunčo vie niekedy napísať príspevok, ktorý má hlavu a pätu. 100% súhlas ?

prestupný terminál a preferencia by v každom slušnom meste už boli
Reakcia na: Ike #167297:
keby bol gróf z Karlsdorfu pri plnom vedomí, tak by si uvedomil, že ak by Záhradník nerobil iba populistické krátkozraké riešenia (Slovákom bohužiaľ viac netreba, lebo väčšina vidí iba tak do obdobia 1týždeň-1mesiac), ktoré u mnohých vyvolali "sedmé nebe" ale, žeby dakto na Chruňa Gardenescua tlačil, aby bola na Karloveskej radiále preferencia, rýchlejšia jazda (t.j. preferencia a aj úprava polohy zastávok) či projekt prepojenia t-busovej trate so zvyškom siete, alebo kúpa nových trolejbusov namiesto na mieru šitého tendra na 10.5m hrbáče alebo prenajaté Tedomy tak to nie. Dnes tam mohla byť iba t-busová linka 32 a 33 na DD pričom L33 v hustom intervale bez potreby L133, L32 v celej dĺžke pod trolejou ako t-bus. A kľudne mohol byť aj terminál na Molecke, keby nebol Záhradník taký nepodarok ?
Reakcia na: MatejBA #167293:
Tuto #167294 má Dunčo pravdu. Pri tejto filozofii môžme znova zaviesť neprestupnú tarifu, expresné linky s 70 minútovou jazdnou dobou odvšadiaľ všade a rovno môžme zrušiť "pomalé" električky.

133 bola jednoducho veľmi nevydarený a problematický precedens...
Reakcia na: aquila #167269:
well, vyššia záťaž na 29. augusta & Špitálsku & Lazaretskú & Mlynské nivy.. A po ceste bude električku križovať rovnako veľa gúm - len na iných miestach priamo v centre. Nie je to možno veľa gumokolistov, ale predsalen - je to 100 a jedno či ich hneď pustíš na Dostojevského/Landererovu alebo ich necháš ísť okružnou jazdou cez úzke centrum.. Uvidíme
A dôvod prečo by električky nemali jazdiť cez nábrežie je v tej zastávke najmä predpokladám.. Možnosť obratu, náhrada za trať na Jesenského, priame spojenie na most (nie cez Jesenského), perspektíva trate do oblasti Mlynských nív - na to už nie je tá trať potrebná ?
Reakcia na: no.ev.di. #167290:
Prave si ukazkovo predviedol co som pisal.
Reakcia na: MatejBA #167293:
Dúbravčan čo ide do centra kam ide električka a nejde bus, tak nemá na výber medzi súbežnou linkou električky a autobusu. Prečo by to mala mať KV? Potom môže aj Rača, Ružinov a Nové mesto žiadať paralelné bus linky s elinami ?
Reakcia na: no.ev.di. #167280:
nep69cuj - iba ukazujem na fakt, ze zrazu im NEVONIA, ze musia ist o 10 minut dlhsie, pricom v spicke to moze byt stale menej ako busom + argumentacia, ze je to pomale - tak preco mi mame ist potom tou uzasnou "rychlou" elektrickou? A o tom subehu 133 trepes - 97% to nie je - to aj 95 ma 100% subeh tak ju zrusme hej?

A TY nepochybuj o mojom stave, druk, ty si tu najviac vadny a taky nazor nemam ako jediny 🙂
Reakcia na: Peon #167259:
Viem, že veľa ľudí používa 34 83 na cestu do centra napriek tomu, že za približne rovnakú dobu to zvládne aj električka. Naopak, Trnavské Mýto je zle obsluhované autobusmi z Dúbravky. Viem si predstaviť obmedzenie 83 a posilnenie, prípadne predĺženie 34 (asi aj cez víkend), tak aby sa celková ponúkaná kapacita nezmenila. Do centra električkou, do severovýchodných oblastí autobusom.
Reakcia na: 810zssk #167287:
keď ti nevadí, že henten trtko neuznáva linky z Dúbravky cez Harmincovu, lebo Karlovka nemá druhú prístupovú cestu, tak potom neviem čo máš v tej gebuli, či tam máš hranolky z McKáčera alebo tie kuracie nugety ?
Reakcia na: Valec #167285:
ešte šťastie, že električka bola skôr ako plány na metro tam kde je dnes inak by sme tú električku nemali asi vôbec ?
Reakcia na: aquila #167268:
"ked som pred volbami na tomto fore pisal, ze durkovsky bude pohroma pre bratislavu" - Volil si Kočnera, alebo Flašíkovú?
Reakcia na: no.ev.di. #167284:
Ty mas uzasnu schopnost odpisat nieco totalne odveci... bud je to preto ze jednoducho v tvojich zachvatoch nenavisti uplne zabudas na pouzivanie logiky, alebo jednoducho mas schopnost mimoriadne drzo obist temu.
Reakcia na: no.ev.di. #167284:
Kedy v 70tych rokoch chodila L23 do Petržalky?
S električkou na Gagarinovej sa neuvažovalo preto, lebo bola plánovaná C trasa linky rýchlodráhy (metra).
Reakcia na: 810zssk #167281:
tak hej, ale on porovnáva Dúbravku a Karlovku. Ako keby niekto z Rače sa sťažoval, že on môže ísť do mesta iba jednou cestou zatiaľ čo Petržalčan môže ísť do mesta cez 4 mosty a požadoval by aby všetky linky z Petržky jazdili iba cez Nový most ako to bolo v časoch, keď sme mali iba Starý most v Petržke, ibaže to boli časy (70. roky) keď bola Petržalka takmer dedina a chodili sem iba linky 23 (Kúpalisko), 26 (Kopčianska), 27 (Starý háj - Amundsenova), 28 (Ovsište - Ovsená), 43 (Janíkov dvora Č (Čunovo). Mimochodom vtedy neexistovala ani Gagarinova ulica ešte a všetko do Vrakune chodilo cez Mierovú ☺ čo je ale na hovno, že postavila sa Gagarinova, no nikto nemyslel na električku týmto frekventovaným smerom k novému sídlisku vo Vrakuni a Biskupiciach. Vrakuňa bola 1/4 z toho čo je teraz a bolo tam miesto na elinu. U nás sa skôr stavia a potom sa až myslí ?
Reakcia na: Martin Fundárek #167275:
no na to dúfam,že nedojde, že do Petržky potiahnu štyri linky s 12min intervalom, veď to by bolo na mozog choré ? pevne verím, že sa podarí uviesť do praxe to čo som predložil, t.j. potiahnutie L11,12 a 13 s i=8//15. Na Trnavské mýto a do Ružinova na spojenie je najrýchlejšia L68. Čo mám dlhodobo odsledované tak najviac ľudí z/na L68 vystupuje/nastupuje na zastávke Saleziáni a trhovisko, čo vypovedá aj o tom, že najlepšie pre Petržalčana pri ceste do Ružinova ísť na Saleziánov a tam by mala električka prísť do 4min a cez víkend do 6-7min. Alternatívne samozrejme možno použiť aj L96/196.
Reakcia na: Martin Fundárek #167273:
osobne som názoru, že keď sa k tomu vyjadrujú iba kompetentní a odborne znalí ľudia tak to vyzerá inak a oveľa lepšie to vyzerá, keď je aj reálny záujem stavať a nie si na tom budovať politickú agendu tretie volebné obdobie. Za 10 rokov mať všetko iba na papieroch a nič postavené to je šeredná bieda a veľmi ťažko uveriť tomu, že do roku 2014/2015 Petržalka znovu privíta na svojom brehu električku. Tento rok to vidím na nejaké sedenia, debatné krúžky, pár pekných článkov v BA-novinách a webe. Nabudúci rok detto, pri najlepšom na súťaž o to, kto bude zhotoviteľom prác, pri ktorej ako to poznáme na Slovensku nie je isté, či sa niekto neodvolá proti výsledku, takže to bude na súde a to ešte nevieme či nedá "spevavec domový" na súd žalobu zo zlosti, že mu mesto uprelo nárok na metro ?. Na rok 2013 by sa už mohlo aj stavať a ako býva dobrým zvykom, tak za tých smiešnych 2,5km bude nakoniec zhotoviteľ pýtať aj o 20-50% viac kvôli položke "nepredvídateľné výdavky spojené so zisteniami počas stavebných prác, nutné na ich nápravu".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.