Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #167263:
smer na dostojevskeho rad z mesta je velmi lahko nahraditelny .. len bude vyssia zataz 29 augusta .. tot vsjo ..

sturova ani pocas najvacsich spiciek neni nejako extra zapchata .. cize pohoda klid ...

a ak by sa nahodou postavila petrzalska radiala, tak si myslim, ze aj zrusenie elektricky na nabrezi by bolo OK, kedze tam fakticky neni zastavka a elektricky by sa tak "netriestili" a safko by bolo obsluzene linkou z petrzalky ..
Reakcia na: intony #167264:
bolo to vratane domcekov, precitaj si tu spravu alfa 04 ..

kazdopadne je mi az do placu, ze v roku 2005 bolo navrhnute nieco taketo ..

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971&query=nosn%C3%BD+syst%C3%A9m&p1=51737

mohol sa vyuzit developersky boom, konjuktura a nezadlzena bratislava ...

teraz je o 6 rokov neskor a nic z toho .... ked som pred volbami na tomto fore pisal, ze durkovsky bude pohroma pre bratislavu a nebude ani len zakopnute do zeme ohladne elektricky, tak ma tu temer vsetci vysmiali ..
Reakcia na: intony #167260:
Na zastávke "Patrónka" je prestup na linky 21, 30, 37, 63, 92/192 (v smere do Dúbravky aj 212).

Zastávka "Dubová" je obsluhovaná iba linkami 34 a 83.

Na zastávke "Hroboňova" je prestup na linky 41, 84, 184.

Zastávka "Sokolská" zas slúži na prestup na linky 32, 204, 206, 209, 212.

A na zastávke "Predstaničné nám." sa prestupuje na 61, 74, 201, 210 (v podstate aj na 2, 3, 8, 13).

V prípade nehradeného výpadku na 83-ke vznikne 30-minútová "diera". ? Zároveň žiadna zo spomenutých zastávok nie je situovaná niekde na poli, žeby tam nič nebolo.
Prosim vas, neviete ake boli rozmery klasickej linkovej tabule?
Reakcia na: Sommelier #167263:
Dva odbocovacie pruhy, jeden na Dostojevskeho, jeden na Vajanskeho. V pripade elektricky sa s lavym cestnym odbocenim na Dostojevskeho rad nerata.
Reakcia na: aquila #167262:
Vratane zachovania mytnych domcekov, vsak ?
Reakcia na: aquila #167213:
odbočenie na Dostojevského je ťažko nahraditeľné a jeho zrušenie je podľa môjho názoru nezmysel. Ani neviem ako to je tam teraz - je tam dvojitý odbočovací alebo je pravý čisto na odbočenie na Vajanského ?
Reakcia na: ivanbuto #167242:
kraaaasne si si vo svojom prispevku zodpovedal preco je teraz diskusia ohladne PKO totalne zbytocna. mesto nema na investora absolutne _ziadne_ paky snad vyjma spominaneho UPN, a ani to nie .. cize jedine snaha sa dohodnut s nim, ale to nie je mozne .. takto mesto zablve 30 mio euro a nebude mat nic, len nutenu spravu ..

co sa kedy vyvodilo voci zodpovednym ?!? vsak je to vsetko v sulade so zakonom. moralku tu nikto neriesi. cize mesto zase len mrha peniaz.

ad most, vsak o tom celu dobu pisem, ze ta zelezna konstrukcia neni chranena a ze staci to urobit ako pri moste marie valerie

diskusia je fajn, ale ked je mozne nieco zmenit, pri PKO sa neda zmenit uz nic. a naopak mesto robi veci este horsie a horsie.

Re #167252 intony: ale v pohode vyslo .. vid tu...

http://www.alfa04.sk/userfiles/image/Dunaj%20ufo13%2015.jpg

viac tunak
http://www.alfa04.sk/Aktuality/sk#k81
Reakcia na: Peon #167259:
To, že súčasné cestovné doby nepridávajú električkám na atraktivite, mi jasné. Ja s obmedzovaním nesúhlasím, napísal som len, s čím sa pravdepodobne kalkulovalo.
Reakcia na: Peon #167258:
Je dobré vnímať veci v širších súvislostiach, ale OK. Dubovú, Hroboňovu a Sokolskú nepovažujem za zvlásť významné ciele. Časť cestujúcich využíva 34 na presun s prestupom do východnej časti mesta a túto úlohu čiastočne plní aj linka 1.
Reakcia na: Peon #167258:
A ešte porovnanie jazdnej doby (trmácanie sa cez Karlovku vďaka km vzdialenosti, počtu zastávok a semafórov totiž nejaký čas trvá):

a) Z "Pri kríži" na Račianske mýto:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 22 minút
(rozdiel 11 minút v neprospech električky)

b) Z "Račianske mýto" na Pri kríži:
- linka 5: 33 minút
- linka 34: 26 minút
(rozdiel 7 minút v neprospech električky)

Zvyšné neďaleké zastávky 5 vs. 34 nejdem porovnávať. Väčšinou mi to tiež vychádza v neprospech električky.

Popri ekologickosti električiek treba brať do úvahy aj ich "zraniteľnosť". Stačí porucha či "ťukes" s autom na karloveskej radiále a sme "nahratí"... A údržba električkových tratí tiež niečo stojí - ale nie som proti električkám!

A na trase 34-ky za bežných okolností tuším (V SEDLE URČITE) nebývajú zápchy (čiže jazdná doba viac-menej sedí). Takže ani argument "autobus stojí v zápche, zatiaľ čo električka ide" tu neobstojí.

Spoločný úsek 34+83 v preklade vytváral interval 7,5 minúty. Po novom je to 15 minút (t.j. samotná 83-ka), čiže o 50 % menej spojov. Fakt "super"...

Čo myslíš - povedie táto zmena na 34-ke k zvýšeniu podielu MHD oproti IAD? Skôr naopak...
Reakcia na: intony #167256:
Uvádzam zoznam zastávok 34-ky (za Patrónkou), ktoré nie sú dostupné električkovými linkami 1 a 5:

a) obsluhuje ich 83-ka: "Dubová, Hroboňova, Sokolská, SAV, Hodžovo nám."
b) neobsluhované: "Predstaničné nám., Karpatská"

No a zvyšné sú v pešej dostupnosti od zastávok linky 5: "Račianske mýto, Povraznícka, STU, Nám. 1. mája, Hodžovo nám."

V akej súvislosti ťa napadla linka č. 1?
Reakcia na: intony #167256:
to je šťastie Dúbravčanov, aspoň zatiaľ. Nikto neručí za to, že od septembra sa redukcie nedotknú aj električiek, žeby sa v sedle šlo na 15min.
Reakcia na: Peon #167216:
Na druhej strane, v sedle chodia z Dúbravky poloprázdne električky a nimi sú dostupné všetky 34-kové destinácie okrem oblasti Patrónky. Takže, nech sa páči, 1 a 5 jazdia.
Reakcia na: Solider #167254:
choď zajtra do mesta a skús to ? ? ? potom mi pošli SMS, že koľko je kaucia ?
Reakcia na: Ike #167253:
Samotné vztýčenie pravej ruky nie je porušením zákona 😃
Reakcia na: AAA #167248:
tak hajlovanie na zastávke je na hrane zákona, neviem ako mimo nej ?
Reakcia na: aquila #167213:
Ak by boli pruhy pre autá, lávky pre chodcov a cyklistov na by mohli byť široké maximálne 3 metre, čo postačujúce nie je.
V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
Reakcia na: aquila #167213:
Na IAD na Starom moste zabudni.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.