Reakcia na: Tomas #16561:
Ide o princip, ze Karosa je srot.Toto tvrdenie od teba, ktory si sa K-B961 ani len neviezol, ma asi taku vypovednu hodnotu, ako keby nejaky Zapadoeuropan povedal:
"Slovensko je krajina, kde vladne diktat komunistickej strany.",
pricom by nereflektoval to, ze komunizmus na Slovensku skoncil pred trinastimi rokmi a navyse by z neho potom vypadlo, ze na Slovensku ani NEBOL.
Takisto ty - Karosu 961 si nezazil, ale z principu vies, ze je to srot, lebo to musi byt srot a basta.
Vsetko sa s casom meni, ako by povedal klasik, panta rhei. Ani Karosa uz nie je to, co byvala. Velmi trefne prirovnanie tu uz ktosi pouzil - porovnaj Skodu Favorit z r. 1987 a Skodu Feliciu z r. 2002. Myslis si snad, ze to su rovnake vozidla??? Ano, dizajn ma Felicia odvodeny od Favorita, ale to je asi tak vsetko, co maju spolocne.
Takisto nemozes porovnavat povedzme B741 z roku 1991 a B961 z roku 2003. Je medzi nimi minimalne rovnako priepastny rozdiel, ako medzi komunistickym Favoritom a novou Felckou.
A lutujem vas Bratislavcanov, ze nemate ani jediny voz zo serie 95x/96x. Aj ked zas na druhej strane - ako vas tak poznam - i na nom by ste zacali OKAMZITE hladat chyby, lebo je to Karosa.
Takze ekvivalent ku 7xx.
Vladimír
K tomu, že z akého plagátiku som to opísal... Opísal som prax z terénu. Žijem v meste a študujem v meste, kde kedykoľvek môžem nasadnúť do Karosy B731, B732, C734, B741, C744, B941, B941E, B961, B932, B932E alebo B952. Týmito vozidlami sa vozím, rozprávam sa s ich vodičmi, mám kontakty na pracovníkov DP...
Čestne sa priznávam, že nie som technik, Spectre. Teda ma na týchto veciach môžeš nachytať, skrátka nie som v tom "doma". A preto sa ani neviem odborne vyjadriť k tomu, či konštrukcia Karosy je zvrátená. Teda, vyjadriť sa môžem asi v tom zmysle, že akokoľvek zvrátená by bola, funguje a tieto vozidlá sú takmer bezproblémové.