Reakcia na: N/A #16601:
Ten maly tratovy vibrator stoji na 3. stojanke a urcite je nefunkcny. Ak by sa ti poradilo ho nastartovat, tak mas dve moznosti:
1. Budes cely od oleja, lebo ta to ospliecha
2. Nic sa nestane, olej v tom uz nie je vobec.
Urcite by potreboval opravu. Vymenit hadice hydraulickeho systemu, novy olej, mozno celu hydrauliku. Dalej drobnosti ako skla a nater...
Ale na podbijanie trati nie je tato "hracka" vhodna. To je vyhybkova podbijacka.To druhe, tusim Plasserka, ci od kooh to je, stoji dobre uzamknute v jednej z tych plechovych bedni na Juraku (pokial sa nemylim). Malo by to byt funkcne, ale teraz neviem ci ma ta podbijacka automaticke vyravnavanie nivelity (ci ako sa tomu nadava).
Kazdopadne podbijacky mame, iba sa nepouzivaju a jedna je 100 % nepojazdna.Dlasia vec je bruska. Ten Schoerling co strasi na Juarku ihned za tou rozbitou podbijackou dal Peter Pankrac z vlastnej iniciatiny dokopy. Myslim ze mu funguju uz aj kamene. Ale treba si uvedomit jednu vec. Ta bruska je vhodna na pravidelne brusenie kolajnic, aby sa zabranilu vlnkovitosti. Ked vsak uz k vlnkovitosti doslo (a miestami pomerne rozsiahlen), tak nie som si isty, ako rychlo to dokaze zbrusit. Urcite je to na viacej jazd... Ale napr. na Racianskej radiale sa pri zastavke Pionierska znovu zacinaju hlavy kolajnic "vlknovitiet", vcera som sa o tom presvedcil. Takze je najvyssi cas poslat tam 8431 aby to prebehla. Ale na to by trebalo dal dopravny prikaz, niekto by ten voz musel nazbrojit (8 ton vodz + kamane) a ist to v noci prebehnut. Brusit nemozes pri rychlosti 40 km/h, dolamal by si kamene. Pri bruseni zadas taky stupen, aby si sa suchtal povedzme 15 km/h, mozno menej. Ale to uz iba hadam, nemam na to zacvik.
:o)

Papyr
Toto tvrdenie od teba, ktory si sa K-B961 ani len neviezol, ma asi taku vypovednu hodnotu, ako keby nejaky Zapadoeuropan povedal:
"Slovensko je krajina, kde vladne diktat komunistickej strany.",
pricom by nereflektoval to, ze komunizmus na Slovensku skoncil pred trinastimi rokmi a navyse by z neho potom vypadlo, ze na Slovensku ani NEBOL.
Takisto ty - Karosu 961 si nezazil, ale z principu vies, ze je to srot, lebo to musi byt srot a basta.
Vsetko sa s casom meni, ako by povedal klasik, panta rhei. Ani Karosa uz nie je to, co byvala. Velmi trefne prirovnanie tu uz ktosi pouzil - porovnaj Skodu Favorit z r. 1987 a Skodu Feliciu z r. 2002. Myslis si snad, ze to su rovnake vozidla??? Ano, dizajn ma Felicia odvodeny od Favorita, ale to je asi tak vsetko, co maju spolocne.
Takisto nemozes porovnavat povedzme B741 z roku 1991 a B961 z roku 2003. Je medzi nimi minimalne rovnako priepastny rozdiel, ako medzi komunistickym Favoritom a novou Felckou.
A lutujem vas Bratislavcanov, ze nemate ani jediny voz zo serie 95x/96x. Aj ked zas na druhej strane - ako vas tak poznam - i na nom by ste zacali OKAMZITE hladat chyby, lebo je to Karosa.