Reakcia na: Valec #162258:
osobne sa mi toto mimourovnove krizovanie pozdava daleko viacej. pre plynulost je to lepsie .. ad martinsky cintorin, mi prijde trosku zbytocna. najma mi pride moc blizko zastavky "avion", alebo ako to budu volat, ktoru by mohli pri trosku chceni docela chytro spojit s elektrickovym obratiskom a ta zastavka najma kvoli business centram by nemala konkurenciu (oproti martinskemu cintorinu, kde toho moc neni)
od 2001 sa na dopravnych tokoch velmi vela zmenilo
Valec
Jedna koľaj na Biskupice plná je, ale čo bráni tomu, aby v prípade budovania TIOD Bratislava-Ružinov (či už v dočasnom alebo vo finálnom stave) boli vybudované koľajové spojky tak, aby bolo možné aspoň dnešnú "strednú koľaj" využívať aj pri jazde z Biskupíc. To pri prípadnom zdvojkoľajnení trate do Biskupíc bude treba spraviť tak či tak. A trať na letisko sa môže (po vystúpaní do potrebnej úrovne niekde na úrovni obchodného domu KIKA) zapojiť do dnešnej trate do Biskupíc. Tým pádom by boli v úrovni zastávky Martinský cintorín 3 koľaje:
- Nové Mesto - ÚNS
- ÚNS - Nové Mesto, Podunajské Biskupice - Nové Mesto
- Nové Mesto - Podunajské Biskupice, Nové Mesto - Letisko, Letisko - Nové Mesto (táto by bola zrejme najvyťaženejšia, ale pri dĺžke spoločného úseku cca 2 km a predpokladanom počte vlakov na letisko cca 4 za hodinu by som nevidel ako tragické).