Reply on: no.ev.di. #162219:
to je podľa mňa pekná somarina skracovať L53, cesta zo Zlatých pieskov alebo Vajnor by sa predĺžila do centra tak o 10 minút, zachádzka cez Rádiovu a ten trolejbus tiež nechodí priamo + chvíľu čakania na trolejbus, určite by som L53 nemenil a nechal ju ako je, je dosť využívaná a možno by som ju predĺžil na hlavnú stanicu ajskorej nechápem zachádzku 65 cez rádiovú ako keby nemohla ísť rovno po bojnickej , to až tak veľa ľudí z rádiovej využiva 65? a tiež zachádzanie po starej vajnorskej, chodí tam 57, si myslím, že to by stačilo, lepšie a rýchlejšie , aj kratšie by bolo, keby L65 ide rovno po vajnorskej a pri vozovni jurajov dvor sa napojí na svoju trasu a ešte netuším, prečo L65 smerom do Vrakune nemá zastávku bojnícka spoločnú s ostatnými, pre odbošenie na rádiovú? si myslím, že tam je dosť miest, odbočiť sa dá v pohode aj s tou zastávkou
Valec
Jedna koľaj na Biskupice plná je, ale čo bráni tomu, aby v prípade budovania TIOD Bratislava-Ružinov (či už v dočasnom alebo vo finálnom stave) boli vybudované koľajové spojky tak, aby bolo možné aspoň dnešnú "strednú koľaj" využívať aj pri jazde z Biskupíc. To pri prípadnom zdvojkoľajnení trate do Biskupíc bude treba spraviť tak či tak. A trať na letisko sa môže (po vystúpaní do potrebnej úrovne niekde na úrovni obchodného domu KIKA) zapojiť do dnešnej trate do Biskupíc. Tým pádom by boli v úrovni zastávky Martinský cintorín 3 koľaje:
- Nové Mesto - ÚNS
- ÚNS - Nové Mesto, Podunajské Biskupice - Nové Mesto
- Nové Mesto - Podunajské Biskupice, Nové Mesto - Letisko, Letisko - Nové Mesto (táto by bola zrejme najvyťaženejšia, ale pri dĺžke spoločného úseku cca 2 km a predpokladanom počte vlakov na letisko cca 4 za hodinu by som nevidel ako tragické).