Reply on: no.ev.di. #162219:
to je podľa mňa pekná somarina skracovať L53, cesta zo Zlatých pieskov alebo Vajnor by sa predĺžila do centra tak o 10 minút, zachádzka cez Rádiovu a ten trolejbus tiež nechodí priamo + chvíľu čakania na trolejbus, určite by som L53 nemenil a nechal ju ako je, je dosť využívaná a možno by som ju predĺžil na hlavnú stanicu ajskorej nechápem zachádzku 65 cez rádiovú ako keby nemohla ísť rovno po bojnickej , to až tak veľa ľudí z rádiovej využiva 65? a tiež zachádzanie po starej vajnorskej, chodí tam 57, si myslím, že to by stačilo, lepšie a rýchlejšie , aj kratšie by bolo, keby L65 ide rovno po vajnorskej a pri vozovni jurajov dvor sa napojí na svoju trasu a ešte netuším, prečo L65 smerom do Vrakune nemá zastávku bojnícka spoločnú s ostatnými, pre odbošenie na rádiovú? si myslím, že tam je dosť miest, odbočiť sa dá v pohode aj s tou zastávkou
Valec
Mimochodom, kvôli tej štvrtej koľaji na letisko (mimochodom vôbec neviem na čo dobrej, keď vybudovaním zopár výhybiek by stačili s rezervou aj súčasné tri) argumentujú ŽSR že nie je priestor na vybudovanie železničnej zastávky Martinský cintorín, ktorá mala v posudzovaní efektívnosti najvyšší prínos čo do počtu cestujúcich zo všetkých v BA navrhovaných (v roku 2001, teda nie tých v tuneli TEN-T) - teda vyšší ako aj zastávka DNV-sídlisko. ?