Reakcia na: Igorko #15787:
ja sa bavim o tom, ze trolejbus je vyrazne vyssia investicia a natahat troleje po celej petrzalke pri jej trafenej cestnej sieti by bolo financne narocne. preto ho aj povazujem za "vyssiu" formu dopravy. autobusy uz mame a ak by fungovali iba ako obsluha k nosnej elektrickovej trati, nepovazujem trofliky v petrzalke za potrebne. tot vse... hovorim bludy?
Vladimír
S tou 516-kou si ma dostal - vôbec som netušil, že trasa je rozdelená. To je ešte stále kvôli rekonštrukcii Mudroňovej?
S N41 naplno súhlasím - nenapadlo ma to...
Re #15754 Neopl@n: Vidíš? A toto ja presne nemám rád. Na displeji nemôžu byť v označení linky štyri znaky? Prečo? Lebo to tak v Bratislave nikdy nebolo? Tudle! V Košiciach môžeš vidieť na BUSE-čku vysvietenú linku RA5A!!!
Re #15757 m@rtin: Jasné, aj Ty si bol v Ľuboticiach. Ale a Papyr ako jediní aj s Citarom
Som mimoriadne potešený tým, že je aj kĺbové Citaro. Lebo mňa jeden chlapík presviedčal (tvrdil o sebe, že sprostredkoval tú prezentačnú jazdu, či čo...), že sa nevyrába. Ale to napr. tvrdil, že 15m Citaro má spotrebu 16l/100 km (mimochodom, toľko má aj SOR B7,5). Ktohovie, či potom bude pravda, že vraj Mercedes garantuje 5 rokov bezplatný servis.