Reakcia na: Emo #149496:
tak tak ? sú ľudia, ktorí majú auto, ale používajú ho len pokiaľ idú na chatu, výlet a pod., príp na väčší nákup, napr. kolegyňa od matky v robote má auto ale používajú ho len keď idú za starými rodičmi mimo BA a na chatu nad Račou (kúsok od Potočnej). Pár známych zo strednej školy hovoria, že do BA nechodia radšej autom vôbec, lebo nie je tu kde parkovať a kým človek nájde miesto tak zabije kopu času, takže radšej idú SAD a potom MHD a môžu si aj vypiť. K tomu autu ešte dodám,že jednému z manželského páru môže slúžiť na prácu v ktorej sa potrebuje rýchlo presúvať z miesta na miesto (skoro ráno s ním ide preč a vracia sa večer) takže deti a ten druhý z páru požívajú VHD. Prípadov je veľa... poznám ľudí aj čo majú garáž a v nej bordel ako v tanku ? takže tu predpokladať že "má garáž = má auto" je márne ?
no.ev.di.
Re #149462 Emo: Ale čoby... Na úseku Hegyeshalom - Rajka vlaky jazdili s 10-20 ľuďmi a to prosím sa neobťažovali niekoľko rokov tam posielať tie Siemens súpravy spojené do dvoch ? čo vidím grafikon vlakov MÁV na trati Csorna - Hegyeshalom kde jazdí Bzmot (detto čo naša "anča" radu 810), tak to mohli predĺžiť spoje z Csorny do Hegyeshalomu až po Rajku, to by tam stačilo a mohlo ostať spojenie zachované. Logicky kto chce ísť z Rajky alebo Bezenye do Mosonmagyárováru, tak vlakom to trvalo dlhšie a bola to zachádzka, takže vlaky Rajka - Moson - Gyor boli kravina a neviem prečo teraz tam tie vlaky chodia takto, keď autobusom je to cestovanie atraktívnejšie. Výhodou stanice v Rajke je, že nie je mimo dediny ale pešo dostupná do 10min pešej chôdze. V Bezenye je to ale totálne na figu. Takže celkom logicky by mohli ísť vlaky z Rajky smerom Sever - Juh obsluhované Bzmot, príp. s prívesným vozňom.