Reply on: no.ev.di. #149479:
Bolo, licenciu netreba len pre vozidlo obsaditelné max. 8 ľuďmi a vodičom.
dosť študentov a ľudí cestuje napr. zo Šamorína.
Môžeš síce namietať, že to že majú garáž, neznamená, že majú auto... To je pravda, ale nikto si nestavia/nekupuje rodinný dom s garážou (niekedy aj dvojmiestnou, keď sa pozrieš) s tým, že tam nebude mať auto
no.ev.di.
Re #149462 Emo: Ale čoby... Na úseku Hegyeshalom - Rajka vlaky jazdili s 10-20 ľuďmi a to prosím sa neobťažovali niekoľko rokov tam posielať tie Siemens súpravy spojené do dvoch ? čo vidím grafikon vlakov MÁV na trati Csorna - Hegyeshalom kde jazdí Bzmot (detto čo naša "anča" radu 810), tak to mohli predĺžiť spoje z Csorny do Hegyeshalomu až po Rajku, to by tam stačilo a mohlo ostať spojenie zachované. Logicky kto chce ísť z Rajky alebo Bezenye do Mosonmagyárováru, tak vlakom to trvalo dlhšie a bola to zachádzka, takže vlaky Rajka - Moson - Gyor boli kravina a neviem prečo teraz tam tie vlaky chodia takto, keď autobusom je to cestovanie atraktívnejšie. Výhodou stanice v Rajke je, že nie je mimo dediny ale pešo dostupná do 10min pešej chôdze. V Bezenye je to ale totálne na figu. Takže celkom logicky by mohli ísť vlaky z Rajky smerom Sever - Juh obsluhované Bzmot, príp. s prívesným vozňom.