dnesny trhak bratislavskych novin, "Bratislava potrebuje aj siedmy most" (http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/bratislava-potrebuje-aj-siedmy-most.html?page_id=165112) urcite nema ziadnu suvislost so zatvorenim stareho mosta. celkom urcite sa nesnazi niekto vybavit niekomu kseft za par desiatok miliard a neberie obyvatelov bratislavy (teda aspon tu polovicu co pouziva mhd) ako rukojemnikov. celkom urcite ma pan generalny riaditel pravdu a miesto rozvoja mhd budeme stavat dalsi most. co po tom, ze v BA bude kazdy chodit vsade autom a nikto nikam mhd (bo mhd bude len vsivavejsia a vsivavejsia...). takze je jasne, ze je ovela vyhodnejsie investovat desiatky miliard do individualnej dopravy nez do jednu do mhd.
mna aspon tesi, ze sa zacina vyjasnovat zahada stareho mosta.
mna aspon tesi, ze sa zacina vyjasnovat zahada stareho mosta.
Ike
Re #149464 Emo: je to hypotéza, dokonca neviem či vôbec potvrditeľná... existuje však k tomu aj teória a keď si pozrieš zloženie autobusov, tak zistíš, že u nás je trend podobný. V Chorvátskom Grobe sa zväčšil počet obyvateľov v období 1995 - 2008 o o 220% z čoho väčšina sa prisťahovala v obobí 2006 - 2008 (toto potvrdené mám). Keď sa pozrieš na Chorvátsky Grob, zistíš, že to čo rástlo, bola hlavne pôvodne miniatúrna časť separovaného iintravilánu Čierna Voda... Skús mi zrátať, koľko tých domov nemá garáž