Reakcia na: MatejBA #145477:
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
Mike
namiesto zníženia zvýšenie počtu typov autobusov;
zákaz "blogovať" zamestnancom DPB a. s. na imhd a zrušenie prístupu na imhd na DPB, a. s. (aj keď toto bolo čiastočne obnovené)
Zasa do plusov by som dal ešte
- uniformy - viem že sú výhrady vodičov ale tie budú vždy.. oprávnené výhrady sú iba na veľkosti "vodiči cez vianoce pribrali :-D" - aj keď ktovie čo by povedal p. Kavecký na to že v jednom "balíku" dostane vodič polokošeľu XL a nohavice M, alebo naopak...
- relatívne stabilizovanie stavu vodičov abus a postupne aj tbus., aj keď toto môže byť skôr zásluha krízy, ťažko povedať koľko % je zásluha vedenia a koľko % kríza..
- a ešte možno navýšenie vozokm, aj keď väčšina pre DD, ale na druhej strane L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni, 65+67 je nárast km aj výpravy a tušim aj 96+196 je už za tohto vedenia...