Príchodom pána Zahradníka do Dopravného podnik mesta Bratislavy prestal byť tento konečne po dvadsiatich rokov baštou socialistických pohrobkov.
Rozdiel môže vidieť každý, kto používa MHD - nové vozidlá, modernizácia zastávok, obsluha predtým nedostupných miest, čistenie vozidiel...
Daniel ano. A medzi prvymi su tieto terciky na naozaj frekventovanych zastavkach, napr.Stary haj alebo este lepsie Dostihova draha, ktoru uz neobsluhuje nic a vedla na terase sa pri stole fajci
Podľa maň skôr tá druhá možnosť ktorú uvádza. Ak sa to dá spraviť pri 630, tak to ide spraviť aj pri 44. Ďalšou možnosťou je v úseku Jaskov rad - Siemens vynechať v cp zastávky Siemens - NOU cez ktoré aj tak tento spoj nejde. .
No ale ak si pozrieš cp 44 na http://www.dpb.sk/cp/44/151-1-3 tak zistíš že je v tom chaos. A kde sa dozviem zaručené cp, keď dopravný podnik na stránke uvádza že cp majú len informatívny charakter?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=65&x=104857685027
Zastavka Galvaniho je predsa zrusena. Dnes som kvoli tomu musel ist peso na dalsiu zastavku. To som nevedel, ze stoji pri Avione.
A viem, ze nie je povinnost imhd mat cestovne poriadky, ale vacsina ludi pouziva na to prave imhd.
Podľa mňa ich program na tvorbu CP to nedokáže dobre spraviť ALEBO tomu, kto to má v DPB na starosti, sa to nepodarilo dobre spraviť.
Ja osobne za riešenie považujem vytvoriť dve linky:
- 45: Koliba - Siemens - Jaskový rad
- 145: Koliba - Siemens - NOU.
Alebo ich očíslovať naopak. Tieto čísla navrhuem, pretože podľa PDO BSK má dôjsť po zavedení BID k prečíslovaniu:
- 203 na 44
- 213 na 144 (zimná posilovka na Kolibu)
- 44 na 145. http://skratka.sk/2n0h3v
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eha
Rozdiel môže vidieť každý, kto používa MHD - nové vozidlá, modernizácia zastávok, obsluha predtým nedostupných miest, čistenie vozidiel...