Reply on: N/A #145458:
Citujem 
Als besonders anfällig hat sich bei den "Talent" Zügen das Bremssystem herausgestellt.
A k bodu 3: Der damals noch zuständige Staatssekretär Eduard Mainoni stellte in einem Interview mit der Kronenzeitung fest: "Es ist doch völlig unverständlich, dass trotz der Probleme immer wieder Neubestellungen durchgeführt werden."
Mike
namiesto zníženia zvýšenie počtu typov autobusov;
zákaz "blogovať" zamestnancom DPB a. s. na imhd a zrušenie prístupu na imhd na DPB, a. s. (aj keď toto bolo čiastočne obnovené)
Zasa do plusov by som dal ešte
- uniformy - viem že sú výhrady vodičov ale tie budú vždy.. oprávnené výhrady sú iba na veľkosti "vodiči cez vianoce pribrali :-D" - aj keď ktovie čo by povedal p. Kavecký na to že v jednom "balíku" dostane vodič polokošeľu XL a nohavice M, alebo naopak...
- relatívne stabilizovanie stavu vodičov abus a postupne aj tbus., aj keď toto môže byť skôr zásluha krízy, ťažko povedať koľko % je zásluha vedenia a koľko % kríza..
- a ešte možno navýšenie vozokm, aj keď väčšina pre DD, ale na druhej strane L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni, 65+67 je nárast km aj výpravy a tušim aj 96+196 je už za tohto vedenia...