Reply on: MatejBA #145477:
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
S499.1023
Als besonders anfällig hat sich bei den "Talent" Zügen das Bremssystem herausgestellt.
A k bodu 3: Der damals noch zuständige Staatssekretär Eduard Mainoni stellte in einem Interview mit der Kronenzeitung fest: "Es ist doch völlig unverständlich, dass trotz der Probleme immer wieder Neubestellungen durchgeführt werden."