Reakcia na: MatejBA #140621:
ja mám otázku takú, že prečo sa 200ks autobusov musí deliť medzi troch dodávateľov? Celkom praktické je mať od dvoch výrobcov keby jeden typ vykazoval po čase závažné vady, aby nebolo odstavené všetko. Tiež je to praktické, že 100ks by boli CNG a 100ks nafťáky ale takto nakúpime akurát 60xCNG a 140x nafťáky ak DPB objedná aj zvyšných 15ks Capacity, čo podľa mňa neurobí lebo Capacity sa nevyrába v Lichavách ?
vlado13
podľa mňa sa zrušia 2 svetelné krížovatky v tesnom susedstve - Žabotova / Šancová a Predstaničné / Šancová, lebo na povrchu dnešného Predstaničného nám. majú stáť budovy, ku ktorým sa neprezentoval príjazd na úrovni "prízemia",
Ing. Mikuš už toho navyprával toľko, že ťažko rozlíšiť, kedy hovorí seriózne a kedy sa hrá na rozprávkara,
k 3 pruhom z megakomplexu treba ešte prirátať 2 + 2 pruhy zo Šancovej, potom ešte prúd vozidiel, ktorých vodiči sa rozhodnú prísť cez Jaskový rad, Dobšinského a Palárikovu, netreba zabudnúť na MHD odchádzajúcu z podzemia,
tomu sa hovorí dopravný koncept na pohľadanie,
na príjazd máme 3 smery a na odjazd vlastne iba 1, ak k tomu nevieme odkloniť tranzit zo Šancovej, máme sa na čo "tešiť" a ľuďom bývajúcim na Žabotovej a v susedných uličkách môžeme už vopred kondolovať