Reakcia na: 810zssk #140607:
Nemyslel som to tak, že Praha musí vyslovene šetriť. Len sa mi to tam vidí logickejšie, pretože Pražský podnik vynakladá nemalé prostriedky na koľajovú dopravu. DPB i vedenie mesta k elektrickej trakcií pristupuje dosť liknavo tak naozaj neviem kde tie peniaze dáva. Inak aj Praha, podľa mojho názoru, mohla pokračovať radšej v nákupe Citelisov nakoľko také vozidlá už prevádzkuje. V Prahe i Bratislave sa peniaze musia nájsť vždy, len je otázne či všetky finačné toky idú tam kam majú ísť.
A keď už toľko Bratislava chce SOR, tak mali zatlačiť na výrobcu nech urýchli vývoj radu NB a zohľadní fakt, že vozidlá budú reprezentovať Hlavné Mesto. A keď by sa mali kupovať NB18, taj aj NB 12 pre unifikáciu kĺbových a sólo vozov. Ale keď každá dĺžková kategória bude od iného výrobcu, nebude to bohviečo.
Ja som v minule bol s jedným Viedeňákom a keď prišiel na Šafko SOR BN 10.5 na L50 nezdržal sa smiechu. Aspoň nech tie hrbáče na linky prechádzajúce centrom mesta nedávajú.
vlado13
podľa mňa sa zrušia 2 svetelné krížovatky v tesnom susedstve - Žabotova / Šancová a Predstaničné / Šancová, lebo na povrchu dnešného Predstaničného nám. majú stáť budovy, ku ktorým sa neprezentoval príjazd na úrovni "prízemia",
Ing. Mikuš už toho navyprával toľko, že ťažko rozlíšiť, kedy hovorí seriózne a kedy sa hrá na rozprávkara,
k 3 pruhom z megakomplexu treba ešte prirátať 2 + 2 pruhy zo Šancovej, potom ešte prúd vozidiel, ktorých vodiči sa rozhodnú prísť cez Jaskový rad, Dobšinského a Palárikovu, netreba zabudnúť na MHD odchádzajúcu z podzemia,
tomu sa hovorí dopravný koncept na pohľadanie,
na príjazd máme 3 smery a na odjazd vlastne iba 1, ak k tomu nevieme odkloniť tranzit zo Šancovej, máme sa na čo "tešiť" a ľuďom bývajúcim na Žabotovej a v susedných uličkách môžeme už vopred kondolovať