Reakcia na: 810zssk #140607:
Nemyslel som to tak, že Praha musí vyslovene šetriť. Len sa mi to tam vidí logickejšie, pretože Pražský podnik vynakladá nemalé prostriedky na koľajovú dopravu. DPB i vedenie mesta k elektrickej trakcií pristupuje dosť liknavo tak naozaj neviem kde tie peniaze dáva. Inak aj Praha, podľa mojho názoru, mohla pokračovať radšej v nákupe Citelisov nakoľko také vozidlá už prevádzkuje. V Prahe i Bratislave sa peniaze musia nájsť vždy, len je otázne či všetky finačné toky idú tam kam majú ísť.
A keď už toľko Bratislava chce SOR, tak mali zatlačiť na výrobcu nech urýchli vývoj radu NB a zohľadní fakt, že vozidlá budú reprezentovať Hlavné Mesto. A keď by sa mali kupovať NB18, taj aj NB 12 pre unifikáciu kĺbových a sólo vozov. Ale keď každá dĺžková kategória bude od iného výrobcu, nebude to bohviečo.
Ja som v minule bol s jedným Viedeňákom a keď prišiel na Šafko SOR BN 10.5 na L50 nezdržal sa smiechu. Aspoň nech tie hrbáče na linky prechádzajúce centrom mesta nedávajú.
vlado13
pri vysunutí zastávok do pravého pruhu a zastavovaní v ¾avom vytvorí sa na 2 - 3 miestach nezmyselná úprava, napr. pred križovatkou H.Melièkovej a Kresánkovej v smere z kopca, rovnako aj pri podchode, a to tak nad ním ako aj pod ním,
v skutoènosti sú na trase z DD do KV 2 miesta, kde treba chrániť výjazd zo zastávok ZŠ Majerníkova a Matejkova, v smere z KV na DD opäť 2 miesta - výjazdy zo zastávok H.Melièkovej a Matejkova,
tieto miesta sa dajú riešiť miestnou úpravou, podobnou tej, ktorá sa prijala na základe Ivanovho návrhu, na Šancovej, jednoducho sa vyznaèí zákaz zastavenia na úseku v dåžke zodpovedajúcej 2 parkovacím miestam a zabezpeèí sa zvýšený doh¾ad nad dodržiavaním zákazu spolu s odťahom,