Inak mam jednu otazku - ked uz CapaCity vyhralo tender za urcitu sumu, ktoru DPB (pravdepodobne) ma, tak preco kupil iba 25 a nie rovno 40?
Nevieme ti povedať, aký železničný vagón sa najčastejšie vypravuje pre osobné vlaky v okolí Bratislavy a v akom počte? Ďakujem
vlado13
väčšina zastávok v smere do KV je v miestach, kde existuje paralelný chodník alebo kde nie je významný pohyb chodcov,
v smere z KV sú 2 - 3 zastávky so stiesnenými pomermi, ale na tých nezvykne čakať veľa ľudí, aby pokračovali ďalej MHD,
problémom MHD na DD je nezvládnutá a zlá projektová fáza, bývalý Stavoprojekt sa koordinácii nevenoval ako mal, nech je zem ľahká nebohému HIP-ovi, nedal si poradiťa teraz na to dopláca celý OS, jeho obyvatelia aj návštevníci,