Reply on: Emo #140563:
SOR je jednoznačne lacná práca, proste sa to nemôže už len prevedením interiéru a exteriéru porovnávať s vozidlami Solaris, MAN, Mercedes, Citelis a dokonca ani Tedom. SOR je čiste pre nízkonákladové dopravné spoločnosti a nie pre mesto, ktoré chce poskytovať nejaký štandard služieb. Ešte aj tie 13-ročné Mercedesy čo došli do Trnávky sú komfortnejšie ako SOR-ky, alebo Van-Hool čo došli do Nitry prekonávajú SOR-ky. To, že spĺňa rôzne kritériá čo sa týka mechaniky vozidla, je fajn, ale predsa to nie je to čo ponúkajú vyššie uvedení výrobcovia. Pokiaľ sa budú autobusy v takej významnej miere podieľať na preprave cestujúcich (Vlčie hrdlo, Petržalka, DNV, Lamač, Patrónka, Dúbravka, Ružinov,Vrakuňa), tak by mali úmerne tomu poskytovať aj komfort, keďže v autobuse strávia ľudia dosť dlhý čas a autobusové linky v BA neplnia funkciu odvozných liniek k metru (kt.tu nie je), električke alebo trolejbusu. Platí to možno tak pre linky z Východného, Vajnor a Vrakune (z časti).
vlado13
podľa mňa sa zrušia 2 svetelné krížovatky v tesnom susedstve - Žabotova / Šancová a Predstaničné / Šancová, lebo na povrchu dnešného Predstaničného nám. majú stáť budovy, ku ktorým sa neprezentoval príjazd na úrovni "prízemia",
Ing. Mikuš už toho navyprával toľko, že ťažko rozlíšiť, kedy hovorí seriózne a kedy sa hrá na rozprávkara,
k 3 pruhom z megakomplexu treba ešte prirátať 2 + 2 pruhy zo Šancovej, potom ešte prúd vozidiel, ktorých vodiči sa rozhodnú prísť cez Jaskový rad, Dobšinského a Palárikovu, netreba zabudnúť na MHD odchádzajúcu z podzemia,
tomu sa hovorí dopravný koncept na pohľadanie,
na príjazd máme 3 smery a na odjazd vlastne iba 1, ak k tomu nevieme odkloniť tranzit zo Šancovej, máme sa na čo "tešiť" a ľuďom bývajúcim na Žabotovej a v susedných uličkách môžeme už vopred kondolovať