Chcem sa opýtať že, či DPB kúpil alebo prenajal malé 12 m Citelisy od nejakej spoločnosti tuším od Tempusu, síce som sy zadal do googla - Tempus ale nič som nenašiel, alebo si naozaj na pár mesiacov prenajal od Trenčína tie Citelisy.
Ale inač na Trenčianskom fóre píšu že Trenčín nečaká žiadné nové autobusy a že nikomu nepožičiavajú vo forme prenajatia žiadnemu mestu. Že ich videli 3 kusy ale boli biele že niekam išli na prefarbenie na celo-červený náter. Ak vie niekto o tom viac tak napíšte jop, diki
takto náhodou niesú ešte Juráku a Trnávke Ikarusy 435 a TAM-BUSY? Či na TAM-BUSy má právo len Trnávka a Jurák a Ik435 si nechú dať?! Tie vozovne samo o seba existujú podľa mňa len z dôvodu, že tam sú električky a trolejbusy. Ak by existovala vozovňa v Dúbravke, tak tá by obsluhovala s istotou linky 20-49 a k tomu aj 63 s 83. Trnávke a Juráku by ostali akurát tak nejaké poradia 31,34,39,56,59,63,65,96 a 196 a akurát 50,53,57,58,61,67 by im ostali možno celé. Neviem inak prečo si 83 a 196 nedelia 50 na 50 medzi sebou Petržalka a Jurák/Trnávka, keď z Petržalskej vozovne to je najbližšie k trase 83 (Technopol) a tiež by nebolo od veci, keby niečo na 196 bolo z Petržalky. Apropo - ak sa podarí vybudovať vozovňu pre trolejbusy v Prievoze tak určite nebude tak veľa trolejbusov vypravovaných z Trnávky, takže snáď sa tie vozidlá nejak po meste rozumne rozložia.
A ma petrzalka CNG plnicku? Pokial viem, tak nie. Ak by mala, tak by urcite presunuli nejake tie autobusy z Jurajovho ci Trnavky. Cize ak chces lepsiu dopravu tak sup sup vybuduj tam plnicku.
a keď sa mi na pol ceste do školy/práce/inam posere autobus tak som na tom lepšie?! V špičke sa do druhého zaručene nedostanem, a už vôbec nie od septembra, keď nie je pomaly čo vypraviť na kĺbové linky, takže niečo určite bude sólo. Hlavne, že Trnávka a Jurák držia zbytočné do rezervy klbáky, a Petržalka ledva výjde aj s rezervou a ani to nestačí ?
Si myslis iba ty, ze v KV+DD nebola zla doprava - podla teba su elektricky vyhra? Stoja pri kazdej vrbe a ked sa jedna elektricka posere skoncil si, nemas sa ako dostat do mesta, ked nemas auto (a dobre vieme, aka je NAD, ktora bere ludi z Du, KV+DD, Devina a internatov)
somár je akurát ten kto počúva takých ako Záhradník a Ďurkovský, úmerne tomu celé mesto tak humusne aj vyzerá! ? Ďalej je somár ten čo si myslí, že najhoršiu MHD mala Karlova Ves a Dlhé diely... Dlhé diely nikdy netrpeli neboli nikdy odkázané na autobusy tak ako Petržalka, Lamač, DNV a z časti Dúbravka.
ta slovenska gramatika je obcas otravna. brnianska miesto brnenska, kladnianska miesto kladenska, duklianska miesto dukelska, racianska miesto februárového víťazstva
No je pravda, že Pražská - Patrónka by bol z obidvoch strán náročný pre električky. Ak to nemám dopletené, tak zo strany od mesta stúpanie ide od zastávky Sokolská po odbočku na Stromovú a v smere do mesta je Brnianska ulica v stúpaní ale zdá sa mi byť, že v menšom ako Pražská. Teraz budem asi trápny ak zas vytiahnem Brno, ale tam boli tiež trate so stúpaním, podobným tomu na Pražskej a problém nebol. Síce trate sú tam najmä vďaka tomu, že boli postavené dávno, ako povedal S499.1023. Keby mali teraz stavať niektoré trate ktoré zasahujú do pruhov pre IAD, tak by sa tiež k tomu nemali. Mňa osobne najviac zaujíma možnosť práve trate, ktorá by spájala Hl.st. - Pražskú - Patrónku - TESCO Lamač a Dúbravku okolo Dúbravského zimáku. Som presvedčený, že takáto linka by bola najvhodnejšia pre Devínsku Novú Ves, lebo by kopírovala trasu 20,22 a hlavne nosnej linky 21. Ak by som bol extrémny optimista a uvažoval by som vybudovanie trate AS - Karadžičova - Račianske mýto - Šancová - Predstaničné nám., tak by L21 mohla ísť na večný odpočinok a ostala by možno len L25 ako expresná posila k električke pre zamestnancov VW.
K Dunajskej chcem dodať toľko, že s plánovanou prestavbou Kamenného námestia by som tam naplánoval akúsi prestupnú stanicu električka+t-bus+bus. Tu by sa mohli trolejbusy otáčať, rovnako ako električky, prípadne nejaká autobusová linka. Celé by to bolo na úrovni terénu, alebo mierne zapustené 1-2m, a hore budova s 2-3 podlažiami kde by bol nejaký OC+kancelárie a prípadne hotel ale ten by som umiestnil kolmo na polohu terajšieho hotela Kyjev, tak že okolo jeho severnej strany by trolejbusy prichádzali na Kamenné námestie a južnou (Dunajská) by opúšťali Kamenné nám. Spĺňalo by to podobnú funkciu ako má Mendlovo náměstí v Brne, kde sa môžu točiť všetky trakcie Brněnskej MHD.
super ? ja som do ruhého ročníka nešiel minimálnu plochu som našiel niekde, že je 2,2x5m (prípadne na kolmé parkovanie?) takže teraz si už len zmerať tú cestu, aká je v skutočnosti široká a zistiť minimálne požiadavky na šírku pruhov. ozaj pri tých 60 stupňoch nemáš chybu že 4500+ nemá byť 3500+?
Re #134538 drink: tak chodník tam nie je, tak by to bolo iba na úkor existujúcej cesty , ktorá je teraz aj tak z pôvodných 2+2 reálne využitá ako 1+1, pričom po oboch okrajoch parkujú pozdĺžne (bez namaľovaných čiar) a taký polpruh ostáva nevyužitý... dajme tomu, že teraz tam je 4x3,5 m a po novom by bolo 3x3 m (keď capacity má šírku 2,55) + 4,5m ostane voľných...
Re #134584 S499.1023: k 1) ide o to, či je možné to tam natlačiť pri zmene existujúcich 4 pruhov na 3 zúžené a jeden parkovací 2) sorry, nevšimol som si...
Re #134624 810zssk: že o tom pochybuješ ? veď predsa vozia tých naj*
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.