Nechápem prečo DPB konečne nezjednotí to dopytové otváranie dverí. V električkách je to jasné, pri autobusoch je bordel. Odporúčam dopravnému podniku vydať manuál pre cestujúcich na obsluhu a používanie vozidiel MHD pre jednotlivé typy autobusov. Najprv chceli mať maximálne dve značky a teraz sa ich tu pohybuje hádam 8. Napomôžem si, ale najpraktickejšie boli staré Karosy a Ikarusy, kde sa dvere rozleteli okamžite a nie ako teraz, keď treba čakať celú večnosť.
ivanbuto
Pričom Ing. Mikuš sa neštíti tvrdiť, že projekt zlepší priepustnosť Šancovej, kvôli tomu, že sa zruší jedna svetelná križovatka (Šancová/Žabotova).
Inak na Žabotovej by som teda po realizácii tohto projektu bývať nechcel - tri prúdy áut vychádzajúce z nového magakomplexu - dopravané megalomanstvo v réžii IPR a úradníkov magistrátu.