Reakcia na: Papyr #14038:
Je mi potešením, že je ešte typ vozidla pre MHD v ČR a SR, ktorým si sa Ty neviezol a ja už áno 
Re #14040 m@rtin: Áno, sklamal ma kĺb, ktorý je typický 900-vkový. Kedysi kĺb býval miestom, kam sa vošlo plno ľudí, takto autobus prichádza o kapacitné možnosti. Ďalším nedostatkom, ktorý je prevzatý už zo sólo verzie City Busu ju počet sedadiel v zadnej časti. Pokiaľ si dobre spomínam, rozmiestnenie je typu 2+2, čo radikálne obmedzuje počet miest na státie. Osobne si myslím, že Karosa by nemusela striktne kopírovať predlohu z Francúzska a mohla by model prispôsobiť pre naše krajiny, našu MHD. Vo Francúzsku asi sotva premáva natrieskaný City Bus, no u nás sa to stáva. Aj keď sme šli na 200-ke do Bohníc, v okamihu, keď pristúpilo viac ľudí, ako bolo príjemné, mal som medzi toľkými sedadlami pocit stiesnenosti. Ostatne, veď sám vieš, že v Prešove sme nejaké to sedadlo vyhodili.
A to, že prevedenie kĺbovej verzie sklamalo, je fakt. Aj z DPMP kĺbák videli a nenadchol ich, hoci mali vážny záujem o kúpu.
Re #14043 Spectre: Dík za radu. Pytlík si vezmem

Re #14044 Andy: Nie, v Prešove Ik 435T nie je, Papyr písal o Budapešti.
Re #14045 J: V Prešove poznám osobne vodiča, ktorý má pridelený jeden z City Busov. Tvrdí, že je to perfektné vozidlo, i keď si oči nezakráva ani nad nedostatkami, ktoré mimochodom priamo povedal do očí aj riaditeľovi Karosy

Poviete si, že bodaj by sa nestaral, keď má City Bus. Lenže on tak isto pristupoval aj iným busom, ktoré mal, vrátane nesaťročných Karos B731, ŠM-ky a pod. Naozaj, dnes už ťažko možno prstom ukázať na ten, čo onen autobus, že ten je dobrý a ten zasa zlý. Ak sa oň vie vodič postarať aj jazda na ŠM-ke z roku 1980 mu bude radosťou.
J
Takže DPB už nebude výhradný distribútor Ikarusu na Slovensku.
Ono je jedno ako bus vyzerá, lebo krása je subjektívna. Dôležitá je jeho účelnosť, kvalita, prevádzkové náklady... Mne sa Citybus páči, ale ako som počul inak je to nič moc. No myslím si, že by sa mali dodávať Agory GNV (CNG). A prečo? Dnes K 732 CNG oproti K 732 ušetrí ročne 1mil.Sk,- Ak má Agora životnosť 15 rokov tak na jej dodávke v konečnom dôsledku zarobíme 5 mil. (Ak by sme rátali 12m Solaris za 10mil, Citaro je hlúposť v súčasnosti) Si predstavte, že zrekonštrujú tých 180 K 7XX a kúpia 50 Agor, tak je to 230mil ročne ušetrených. A to chce magistrát mať v roku 2010 300 busov na plyn. To by bolo aj na brúsku a podbíjačku
zrebec #14039 : Viem ti povedať, že bude a to tento rok, ale kedy a či ho nakonie nezrušia?! A zrejme dopadne tak, že kto dá väčší úplatok vyhrá. Ale mám pocit, že by to mala byť megadodávka. Veď keď sa tu oplatí Mercedesu niečo predvádzať. No nemusí to tak byť, len mi to tak pripadá.