Reakcia na: vlado13 #138670:
práve preto, že som to celé vykreslil v jednej mape kde je už finálny stav trolejbusovej, električkovej a autobusovej siete + jedna metrolinka, takže nemôžem tu rozpísať všetky trate kam idú a potom ako si predstavujem obsluhu tých, ktorých oblastí. Je to na dlho, ale môžem ti poslať tú mapu a potom môžme diskutovať systémom,že budeš dávať otázky a pripomienky.
Beus
Kúrenie odpadovým teplom od zrýchlovača nie je blbosť, ale presne ako hovorí S499.1023, funguje len keď zrýchlovač nejaké teplo vyvíja, teda v prvých fázach rozjazdu voza (až do postupného vychladnutia) a pri brzdení - čím silnejšie a čím z vyššej rýchlosti, tým viac tepla vyrobí. Pri voľnobehu a pri státí v kľude zrýchlovač vďaka intenzívnemu fúkaniu MG pomerne rýchlo vychladne, takže po 10-15 sekundách už, prirodzene, nekúri vôbec - nemá čím, keď cezeň nepreteká prúd (resp. pri voľnobehu preteká, ale veľmi málo - len prúd prípravy). Preto v zime nemám rád vodičov, ktorí so zrýchlovačmi jazdia dlhé úseky voľnobehom a málo brzdia - málo nakúria zrýchlovačom do voza