Reply on: Emo #138717:
z Dúbravky na hl. st. nie je urèená elektrièka, ešte dávnejšie bolo také spojenie L1, k zmene asi došlo pre jej celkové nízke využitie, z Dúbravky na hl.st je lepšie spojenie cez Patrónku, ak by sa mal zvýšiť podiel ko¾ajovej dopravy, tak by nezaškodilo otestovať záujem o železnicu v úseku DNV-Lamaè-hl.st., budúce Bory by mohli celkom slušne saturovať takú dopravu a ¾udí z Dúbravky by sa dalo priviesť k železnici dvomi cestami, z "horného" konca smerom k DNV a zo stredu a "dolného" konca do Lamaèa, tým by sa od¾ahèila elektrièka aj budúci NS MHD smerujúci cez KV do stredu mesta,viem, že mnohí to "riešenie" odsúdia, návrh predåženia elektrièky z Dúbravky do DNV je pod¾a mòa ve¾mi nešťastný,
.
Beus
Kúrenie odpadovým teplom od zrýchlovača nie je blbosť, ale presne ako hovorí S499.1023, funguje len keď zrýchlovač nejaké teplo vyvíja, teda v prvých fázach rozjazdu voza (až do postupného vychladnutia) a pri brzdení - čím silnejšie a čím z vyššej rýchlosti, tým viac tepla vyrobí. Pri voľnobehu a pri státí v kľude zrýchlovač vďaka intenzívnemu fúkaniu MG pomerne rýchlo vychladne, takže po 10-15 sekundách už, prirodzene, nekúri vôbec - nemá čím, keď cezeň nepreteká prúd (resp. pri voľnobehu preteká, ale veľmi málo - len prúd prípravy). Preto v zime nemám rád vodičov, ktorí so zrýchlovačmi jazdia dlhé úseky voľnobehom a málo brzdia - málo nakúria zrýchlovačom do voza