Reply on: Mikimaus #138642:
heh, v pákových je prepínač na piesočníky zvlášť, pre cestujúcich sú stupne 2. pri nejakých cca 10 stupňoch vonku aj ten prvý stupník spraví dosť veľa tepla, takže ho treba občas vypnúť... to je podobné ako v kabíne. tiež môžeš stiahnuť termostat na minimum, ale kalorifer alebo semtam vypneš, alebo otváraš okienko alebo oboje lebo je tam nedýchateľne (a to patrím k tým zimomrivejším)...a ešte k tým telesám: pri nejakej teplote zapni kúrenie v dvoch vozoch na rovnaký stupeň (teda teoreticky by mala byť teplota v oboch rovnaká). po nejakom čase zistíš, že v jednom je nedýchateľne, v druhom sotva vlažno. a pri tom funguje všetko. len niečo nejak a niečo iné inak. cestujúcich to samozrejme nezaujíma, zlý je vodič... ?
vlado13
ak by zostala pôvodná električková trať, čo by to spravilo so smerovaním t-liniek na Kramáre cez Hodžovo nám., ich súbeh by bol riešený v jednom pruhu, napr. pri chodníku, alebo ako obyčajne električka v strede a t-bus pri chodníku, alebo by sme spojenie stredu s Kramármi riešili prestupom?
Mýtna by bola využívaná vo výrazne zvýšenom rozsahu, lebo sa dá predpokladať, že k súčasným by sa pridali tí, čo by si chceli ušetriť problémy s ľavým odbočením zo Šancovej, ktoré by muselo byť redukované o 1 pruh, ak vôbec existovalo,
k údajne 3-km dlhej kolóne sa nevyjadrujem, lebo nidke nebolo publikované ako sa k nej autori vyhlásenia dopracovali, dá sa predpokladať, že by sa presunula iba tá časť, ktorá predstavuje tzv. absolútny tranzit, ale vodiči, ktorý využívajú Štefánikovu na príjazd k Šancovej, lebo uzol pri Kollárovom nám. býva mimoriadne zahltený, ďalej na Kramáre, kam ba sa dalo dostať iba veľkou obchádzkou cez Patrónku, ďalej ako príjazd k odbočke do horsklého Parku, na Hlbokú, Sokolskú a za ňu (cez Krížkovu), tí sa obkľukou nebudú pohybovať,
áno, ako vždy, je to o kvalite ponuky MHD, časť z nich by mohla prestúpiť, ale električka na Štefánikovej by ich asi neprilákala, trúfam si to trvdiť na základe vyše 20 ročnej skúsenosti s takou prevádzkou,