Reply on: 2xT3SUCS #138690:
A akým odpadovým teplom od zrýchľovača by si chcel kúriť na konečnej, pri stojacom voze? Ty budeš tuším technicky tak isto zdatný ako technický zástupca vedúceho I. DTPE Pavel Gazdík, ktorý vyzýva vodičov, aby nenecháývali na konečnej nahoděné vozidlá, že sa prehrieva zrýchľovač ? . Ja som zažil aj časy, keď kúrenie pod sedačky bolo pri teplotách nad -5°C zakázané a kúrenie od zrýchľovača, najmä v prvých dvoch sériách, ktoeré majú aj klapku na zimné nasávanie (oproti druhým dverám) bolo veľmi účinné. Len treba najprv tým zrýchľovačom aj krútiť, aby nejaké teplo generoval ? .Ďakujem za info o diaľkovom zapínaní kúrenia v 2. voze - my sme ešte museli chodiť dozadu - to je pokrok ? . Kúrenie piesočníkov samozrejme tiež do istej miery vyhreje vozidlo. Kúrenie piesočníkov se tiež zpaína v druhom voze diaľkovo z prvého?
2xT3SUCS
inak okolo 15. tm boli na prevádzkach porady. boli na nich aj vedúci prevádzok a prinajmenšom tam sa mohli dozvedieť o tej nešťastnosti s bicyklami ("horní" páni o tom vraveli sami od seba). týždeň je dosť dlhá doba na to, aby dali vedieť vodičom. sa mi zdá... okrem toho sú plagátiky o danej veci aj s vyobrazením určených dverí vyvesené cca 2 týždne vo vozidlách, bicykle sú vďačná téma "pokecu" na konečnej... chcem tým len povedať, že je dosť ťažké o tom nevedieť. jeden sa musí fakt fest snažiť ?