Reakcia na: Preßburg.Germane #134124:
Pre Bratislavu je najdolezitejsie postavit tolko slubovanu trat do Petrzalky + vozidla k tomu a kvalitne opravit trate v meste (nie, ze sa opravi trat a o mesiac zvaraju zlomy). Potom mozno spekulovat, ci kupit taku elektricku alebo onaku. (PS: Skor by som sa mozno priklonil k Škoda ForCity Praha ci bezproblemov testovana Škoda ELEKTRA 06 T - aj ked osobne si myslim, ze prave 06 T sa bude kupovat v roku 20xx)
Majo
Každopádne mestá, ktoré sa T6A2 zbavujú, to zväčša odôvodňujú tým, že sú atyp. Veď napr. niektoré z tých miest, čo vyradili T6A2, stále prevádzkujú T4D alebo KT4D.
Re #134113 hoppusmark01: Ale netrep. Renovácia interiéru sa robí pravidelne pri prehliadkach. Za to, že si sa viezol v nejakej zdevastovanej ešte nemusia byť (a ani nie sú) v zlom stave interiéry všetkých. A na 12 rokov nemenených poťahoch sedadiel nevidím nič katasrofálne - keďže u električiek sa tie poťahy (na rozidel od autobusov) aj tepujú.
Re #134115 Ik: ?
Re #134116 no.ev.di.: Konstal je v prvom rade po elektrickej stránke úplne niečo iné ako T6-ka, keďže má odporovú výzbroj (ako T3).
Re #134117 Preßburg.Germane: Pri našom stave tratí je Combino či ULF utópia. Okrem toho Combino aj tak nie je vhodné na bratislavskú sieť, keďže má neotočné podvozky a tie sa s oblúkmi s malými polomermi nemajú veľmi radi.