Jano: tento problem strasne stve aj mna ! Ale neviem ako sa da riesit. Pocarbane su aj klbove vlaky, nielen supravy. Ja za carbanie fyzicky tvrdo ublizujem, myslim si, ze je to spravne (myslite si o mne co chcete, ale NEMOZEM SA DIVAT AKO CARBU NA MHD, BUDOVY...) ! Za komunistov toto nebolo. Riko, sorry, ze ich tu obhajujem, ale bolo vela dobreho vtedy, napriklad toto. Spraye sa predavali aj vtedy, boli lacne (16 - 26.- Kcs). Ale nikoho to nenapadlo. Maximalne co sme my carbali bolo kriedou po asfalte a to zmizlo za 24 hodin. Su dve moznosti - bud bol lepsi system, alebo je terajsia mladez podstatne ***nutejsia. (ano vulgarizmus d3k0 a dalsi... mozte nan reagovat....)
Riko
no počúval som to na pol ucha, kým som sa spamätal
Takže je to dosť diskutabilné, ked podnik so stratou 49 miliárd má na takéto soc vymoženosti na čo zástupca železníc po otázke redaktorky iba pokrčil ramenami. Ked niekto vynaložil podla NKU na byty 0,5 miliardy korún, ide stavať na Šancovej budovu za 400-500 miliónov tak je to na pováženie.
Alebo chce svojou stratou dohnať AOL, ktorá mala ročnú stratu 100mld USD.
Lokálky stratu 49 milárd určite nevyprodukovali, ale boli to pre niekoho výhodné prepravné zmluvy, tzn pre železnice nevýhodné a teraz to chcú zaplátať zrušením lokálok.