Troska odbocim od vasich tem. V sobotu ma moja babka prekvapila zaujimavou myslienkou. Totizto nastupila do druheho vozna na linke 9 a kedze vacsinou nastupuje do prveho vozna, strasne sa zhrozila nad pocarbanostou elektricky, az jej bolo z toho zle. Opytala sa ma, ci by sa nedalo urobit, aby sa druhe vozne suprav nemohli po 20. h. zamykat a jednoducho by sa vyuzivali iba prve vozne? Ja viem, je to blbost, ale aj mne uz lezu na nervy tzv. "tiez majstri umenia", najradsej by som im ruky dolamal, alebo by som na nich pouzil to oblubene vyhybkove zelezo.
Nuz ja by som bol viac za to, aby sa do druheho vozna namontovala kamera a vodic by mal vpredu prehlad o tom, co sa deje vzadu. Ja viem, je to financne narocne a v sucasnych podmienkach asi tazko realizovatelne.
Taktiez ma napadla myslienka, ze by v zadnom vozni sedel aspon vo vecernych hodinach nejaky "dozorca", DPB by ho musel sice platit, ale na druhej strane by sa to asi viac oplatilo, ako nakup a nasledne pouzitie cistiacich prostriedkov.
Co vy na to??
Nuz ja by som bol viac za to, aby sa do druheho vozna namontovala kamera a vodic by mal vpredu prehlad o tom, co sa deje vzadu. Ja viem, je to financne narocne a v sucasnych podmienkach asi tazko realizovatelne.
Taktiez ma napadla myslienka, ze by v zadnom vozni sedel aspon vo vecernych hodinach nejaky "dozorca", DPB by ho musel sice platit, ale na druhej strane by sa to asi viac oplatilo, ako nakup a nasledne pouzitie cistiacich prostriedkov.
Co vy na to??
Riko
no počúval som to na pol ucha, kým som sa spamätal
Takže je to dosť diskutabilné, ked podnik so stratou 49 miliárd má na takéto soc vymoženosti na čo zástupca železníc po otázke redaktorky iba pokrčil ramenami. Ked niekto vynaložil podla NKU na byty 0,5 miliardy korún, ide stavať na Šancovej budovu za 400-500 miliónov tak je to na pováženie.
Alebo chce svojou stratou dohnať AOL, ktorá mala ročnú stratu 100mld USD.
Lokálky stratu 49 milárd určite nevyprodukovali, ale boli to pre niekoho výhodné prepravné zmluvy, tzn pre železnice nevýhodné a teraz to chcú zaplátať zrušením lokálok.