Reakcia na: 24Tr #131019:
"....lebo trolejbus by musel ísť cez podjazd, kde by bola výška ukotvenia trolejového vedenia nižšie...."
myslí sa tým podjazd popod dialnicu v Mlynskej doline pri portáli tunela Sitina?
Však sa to stavalo nedávno -Tu je tiež vidno tuposť projektantov, keď s tým nepočítali. Mali navrnúť hĺbku podjazdu tak aby tade trolejbusová trať bez problémov prešla. V dobe výstavby museli budúce úvahy pre vedenie trolejbusovej trate tadiaľ známe.
Ale zase nevidím veľmi problém dodatočne vozovku zapusiť hlbšie dobágrovaním -len práca navyše.
Rovnako nezmyselné ako odstránenie masívnych stožiarov verejného osvetlenia pri zastávke Molecova a ich znovu postavenie pre uchytenie trolejí.
24Tr
Mňa napadajú tieto varianty :
1) DD - Molecova - Slávičie údolie -
a) - Mlynská dolina - Kramáre - ...
b) - Tichá - Palisády - ...
2) DD - Molecova - Botanická - Mlynská dolina - Kramáre - ... (tu si niesom istý či je potrebné spojenie zastávky Botanická záhrada s Mlynskou dolinou.
Mne by sa najviac pozdávala varianta 1b) pomohlo by to možno aj tomu, že by mohlo menej spojov premávať medzi Valašskou a Tichou ulicou. Čo by si povedal keby trolejbusová trať kopírovala presne starú trasu 33? Cez Baníkovu a Karloveskú by šla, ľudia by mohli prestupovať na Segnerovej už na električky a trolejbusy by netrčali v rannej zápche na Molecovej, nemuseli by sa zbytočne točiť na Riviére. V rámci Molecovej by som navrhoval úpravu a síce v tom, že by sa zastávky Molecova posunuli k Jurigovmu námestiu a to by sa zrušilo (viem, že je tam nadchod ale ten by nemal byť argumentom pre zastávku). Ľudia by tak od električkových zastávok prechádzali len cez jeden prechod k Molecovej.