Reakcia na: MatejBA #131021:
Dobré kraviny veru. Hentam je to, tam je to. Takto budú do nevidím električky zastavovať každých 200-400metrov namiesto každých 400-600metrov. Neviem inak čím sa prispelo na Molecovej k budovaniu prestupného uzla, keďže všetky zastávky sú v pôvodnej polohe, stále si ľudia sťažujú najviac na to, že musia chodiť cez 2 semafory a môj návrh umožňuje prejsť cez jeden prechod. Neviem kde tam máš málo miesta, keď tam kde je odstavná koľaj, by zastávka končila, resp. začínala a nová odstavná koľaj by sa vybudovala tam kde je teraz električková zastávka Molecova. Si uvedom že s tými električkovými zastávkami nasraných každých 200-400metrov treba dačo spraviť, lebo takto budú električky veľmi pomalé. Intonyho návrh už načrtol celkom dobré zmeny. V Ružinove je tiež MÚ umiestnený kde v prdeli, je to 5min pešo k električke a nikto nepindá. Neviem čo by sa stalo, keby nebolo Jurigovo nám. ale Molecka o 200m pred súčasnou polohou, a 120m od súčasnej polohy Molecovej. To ste v Karlovej Vsi takí invalidi všetcia?
Ani by mi tak nevadilo že máte v KV najnovšie autobusy a trolejbusy ako to, že z Vás vyrástli vyslovene zhíčkané svine.
MiroBA
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003076-Zbohom-trati-Rimavska-Sobota-Poltar.asp
Po prečítaní tejto správy konštatujem, že na Slovensku sú dobrí tupci vo vedení ŽSR, namiesto aby sa sieť tratí rozširovala sa postupne ruší ? . Takisto aj trať do Šamorína a Stupavy ked už je na tom nerentabilná osobná, nič nebránilo tomu to využívať aspoň pre nákladnú dopravu -aspoň čiastočne odbremenili cesty od kamiónov hlavne v okolí BA.
Takto sa drahý majtok vyhadzuje do vzduchu lebo dnes vystavať novú trať je omnoho nákladnejšie ako kedysi, len veselo ďalej rušme žel. trate. ?