Reakcia na: MiroBA #131015:
uz len trate do smaorina a stupavy by boli vhodne na nakladnu dopravu. a co by sa tam vozilo? vagon rozkov kazde rano? tebe sa zda kamionova doprava nakladnejsia ako zeleznicna? a okrem toho cez bratislavu ide hlavne tranzit. a na vyriesenie tohto problemu staci postavit dialnicu okolo BA...Re #131018 MiroBA: treba si uvedomit ze uzemia pozdlz dostojevskeho a karadzicky budu cochvila uplne zastavane takze neviem kade by si tam viedol nadzemku...
Re #131019 24Tr: moj subjektivny pocit je ze ten podjazd nie je nizsi ako ine kade chodia tbusy...
MiroBA
"....lebo trolejbus by musel ísť cez podjazd, kde by bola výška ukotvenia trolejového vedenia nižšie...."
myslí sa tým podjazd popod dialnicu v Mlynskej doline pri portáli tunela Sitina?
Však sa to stavalo nedávno -Tu je tiež vidno tuposť projektantov, keď s tým nepočítali. Mali navrnúť hĺbku podjazdu tak aby tade trolejbusová trať bez problémov prešla. V dobe výstavby museli budúce úvahy pre vedenie trolejbusovej trate tadiaľ známe.
Ale zase nevidím veľmi problém dodatočne vozovku zapusiť hlbšie dobágrovaním -len práca navyše.
Rovnako nezmyselné ako odstránenie masívnych stožiarov verejného osvetlenia pri zastávke Molecova a ich znovu postavenie pre uchytenie trolejí.