Reakcia na: kacka #131032:
Na zapade su bezne aj tram zastavky na znamenie. A na pocudovanie uz aj v Kosiciach.
Ty v Ružinove určitre nebývaš, tak tu netrep takéto pčoviny. Ked už rušiť, tak Astonomickú zastávku! a to z jedného dôvodu- že každé ráno sa tam serú Vrakunčania a Dolnovyhončania či jak ich nazvať...potom je električka nadrbaná už od konečnej, tí ostatní sa potom musia doslova nasierať do tých električiek a tí čo chcú napr. nastúpiť na Súmračnej, majú teda čo robiť, a to už nehovorím o Tomášikovej a Herlianskej...Okrem toho vzdialenosť medzi Chlumeckého a Súmračnou je dostatočná a Chlumeckého je dosť využívaná zastávka, hlavne ráno a keď končí škola... tak sa tu nehraj na nejakú premúdrelú sovu a si trocha rozmysli čo sem napíšeš ☠
24Tr
Mňa napadajú tieto varianty :
1) DD - Molecova - Slávičie údolie -
a) - Mlynská dolina - Kramáre - ...
b) - Tichá - Palisády - ...
2) DD - Molecova - Botanická - Mlynská dolina - Kramáre - ... (tu si niesom istý či je potrebné spojenie zastávky Botanická záhrada s Mlynskou dolinou.
Mne by sa najviac pozdávala varianta 1b) pomohlo by to možno aj tomu, že by mohlo menej spojov premávať medzi Valašskou a Tichou ulicou. Čo by si povedal keby trolejbusová trať kopírovala presne starú trasu 33? Cez Baníkovu a Karloveskú by šla, ľudia by mohli prestupovať na Segnerovej už na električky a trolejbusy by netrčali v rannej zápche na Molecovej, nemuseli by sa zbytočne točiť na Riviére. V rámci Molecovej by som navrhoval úpravu a síce v tom, že by sa zastávky Molecova posunuli k Jurigovmu námestiu a to by sa zrušilo (viem, že je tam nadchod ale ten by nemal byť argumentom pre zastávku). Ľudia by tak od električkových zastávok prechádzali len cez jeden prechod k Molecovej.