Inak v súvislosti s tými fotkami z Hamburgu.
Napadlo ma či by nebola výhodnejšia alternatíva, hlavne lacnejšia, namiesto plánovaného tunelového variantu na trase Petžalka - Dojstojevského Rad - žel. st. Filiálka vybudovať trať nejakým takýmto spôsobom?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36492&idt=u&idg=3307&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Nevýhodou by bol možno hluk ale keby sa kvalitne spravili kolajniec a premávali moderné súpravy tak možno ani to nie.
Samozrejme tunel je komfortnejší ale na rovinu treba povedať, či je ochota, možné a reálne vynaložiť na to potrebné finančné prostieedky.
Neviem to určite, ale z laického pohľadu sa mi zdá byť lacnejsie a rýchlejšie vybudovanie "nadzemky" ako raziť dlhočizný tunel.
Znalejší do problematiky, vyjadrite sa.
Napadlo ma či by nebola výhodnejšia alternatíva, hlavne lacnejšia, namiesto plánovaného tunelového variantu na trase Petžalka - Dojstojevského Rad - žel. st. Filiálka vybudovať trať nejakým takýmto spôsobom?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36492&idt=u&idg=3307&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Nevýhodou by bol možno hluk ale keby sa kvalitne spravili kolajniec a premávali moderné súpravy tak možno ani to nie.
Samozrejme tunel je komfortnejší ale na rovinu treba povedať, či je ochota, možné a reálne vynaložiť na to potrebné finančné prostieedky.
Neviem to určite, ale z laického pohľadu sa mi zdá byť lacnejsie a rýchlejšie vybudovanie "nadzemky" ako raziť dlhočizný tunel.
Znalejší do problematiky, vyjadrite sa.
24Tr
Mňa napadajú tieto varianty :
1) DD - Molecova - Slávičie údolie -
a) - Mlynská dolina - Kramáre - ...
b) - Tichá - Palisády - ...
2) DD - Molecova - Botanická - Mlynská dolina - Kramáre - ... (tu si niesom istý či je potrebné spojenie zastávky Botanická záhrada s Mlynskou dolinou.
Mne by sa najviac pozdávala varianta 1b) pomohlo by to možno aj tomu, že by mohlo menej spojov premávať medzi Valašskou a Tichou ulicou. Čo by si povedal keby trolejbusová trať kopírovala presne starú trasu 33? Cez Baníkovu a Karloveskú by šla, ľudia by mohli prestupovať na Segnerovej už na električky a trolejbusy by netrčali v rannej zápche na Molecovej, nemuseli by sa zbytočne točiť na Riviére. V rámci Molecovej by som navrhoval úpravu a síce v tom, že by sa zastávky Molecova posunuli k Jurigovmu námestiu a to by sa zrušilo (viem, že je tam nadchod ale ten by nemal byť argumentom pre zastávku). Ľudia by tak od električkových zastávok prechádzali len cez jeden prechod k Molecovej.