Reply on: intony #131017:
Ktosi tu však spomínal, že trocha zaujímavý bude problém ako vyriešiť trať v smer Patrónka - Mlynská dolina lebo trolejbus by musel ísť cez podjazd, kde by bola výška ukotvenia trolejového vedenia nižšie ako je štandard o dosť, neviem však koľko by to robilo...Mňa napadajú tieto varianty :
1) DD - Molecova - Slávičie údolie -
a) - Mlynská dolina - Kramáre - ...
b) - Tichá - Palisády - ...
2) DD - Molecova - Botanická - Mlynská dolina - Kramáre - ... (tu si niesom istý či je potrebné spojenie zastávky Botanická záhrada s Mlynskou dolinou.
Mne by sa najviac pozdávala varianta 1b) pomohlo by to možno aj tomu, že by mohlo menej spojov premávať medzi Valašskou a Tichou ulicou. Čo by si povedal keby trolejbusová trať kopírovala presne starú trasu 33? Cez Baníkovu a Karloveskú by šla, ľudia by mohli prestupovať na Segnerovej už na električky a trolejbusy by netrčali v rannej zápche na Molecovej, nemuseli by sa zbytočne točiť na Riviére. V rámci Molecovej by som navrhoval úpravu a síce v tom, že by sa zastávky Molecova posunuli k Jurigovmu námestiu a to by sa zrušilo (viem, že je tam nadchod ale ten by nemal byť argumentom pre zastávku). Ľudia by tak od električkových zastávok prechádzali len cez jeden prechod k Molecovej.
intony
Rátal som približnú jazdnú dobu linky 32.
Tá bola bez zachádzky na Baníkovu 23 min., súčasná je 27 min.
Úsek "Molecova - ZOO" som porovnal s úsekom "Hodžovo nám. - Horský park", ktorý je približne rovnako dlhý s podobným prevýšením a podmienkami a vyšlo mi, že ak by 32 jazdila hoci aj cez Staré grunty (po Molecovu však ako 33, bez zachádzky na Baníkovu, tá by sa mala dať riešiť aj ináč) jazdná doba by bola 26-28 min., teda bola by prakticky totožná so súčasnou.
I keď, aby som pravdu povedal, som proti zastavaniu Starých gruntov z viacerých dôvodov.