Reply on: MatejBA #131021:
Dobré kraviny veru. Hentam je to, tam je to. Takto budú do nevidím električky zastavovať každých 200-400metrov namiesto každých 400-600metrov. Neviem inak čím sa prispelo na Molecovej k budovaniu prestupného uzla, keďže všetky zastávky sú v pôvodnej polohe, stále si ľudia sťažujú najviac na to, že musia chodiť cez 2 semafory a môj návrh umožňuje prejsť cez jeden prechod. Neviem kde tam máš málo miesta, keď tam kde je odstavná koľaj, by zastávka končila, resp. začínala a nová odstavná koľaj by sa vybudovala tam kde je teraz električková zastávka Molecova. Si uvedom že s tými električkovými zastávkami nasraných každých 200-400metrov treba dačo spraviť, lebo takto budú električky veľmi pomalé. Intonyho návrh už načrtol celkom dobré zmeny. V Ružinove je tiež MÚ umiestnený kde v prdeli, je to 5min pešo k električke a nikto nepindá. Neviem čo by sa stalo, keby nebolo Jurigovo nám. ale Molecka o 200m pred súčasnou polohou, a 120m od súčasnej polohy Molecovej. To ste v Karlovej Vsi takí invalidi všetcia?
Ani by mi tak nevadilo že máte v KV najnovšie autobusy a trolejbusy ako to, že z Vás vyrástli vyslovene zhíčkané svine.
MiroBA
"....lebo trolejbus by musel ísť cez podjazd, kde by bola výška ukotvenia trolejového vedenia nižšie...."
myslí sa tým podjazd popod dialnicu v Mlynskej doline pri portáli tunela Sitina?
Však sa to stavalo nedávno -Tu je tiež vidno tuposť projektantov, keď s tým nepočítali. Mali navrnúť hĺbku podjazdu tak aby tade trolejbusová trať bez problémov prešla. V dobe výstavby museli budúce úvahy pre vedenie trolejbusovej trate tadiaľ známe.
Ale zase nevidím veľmi problém dodatočne vozovku zapusiť hlbšie dobágrovaním -len práca navyše.
Rovnako nezmyselné ako odstránenie masívnych stožiarov verejného osvetlenia pri zastávke Molecova a ich znovu postavenie pre uchytenie trolejí.