Reakcia na: m@rtin #125227:
Ale K3 nemožno vzhľadom na podiel nízkej podlahy (cca 10%) považovať za klasické nízkopodlažné vozidlo. Uľahčí sa tým preprava cestujúcich na invalidnom vozíku, ale to je asi tak všetko - iné výhody nízkopodlažného vozidla sa strácajú (urýchlenie nástupu atď.). Z tohto dôvodu som aj ja zástancom nákupu električky s aspoň 50%-ným podielom nízkej podlahy. K3 by bola len ďalší atyp navyše, aj tak by sa ich spravilo len pár kusov, lebo skôr či neskôr by sa aj tak prešlo na nízkopodlažné električky s väčším podielom nízkej podlahy.
MiroBA
No tak vidím, že KE ešte predbehnú BA, v nízkopodlažnosti budú mať ešte vačší náskok.
A to BA má mať do roku 2011 5ks nízkopodlažných. No až 5. Taká obrovská dodávka, no tie budem muset v meste stretávať každú chvíľu...ach jáj, nechcem byť hnusný ale tu niekto potrebuje kopnúť riadne dozadku...