XXX: No v Dubravke sa predovsetkym miestne zastupitelstvo snazi pretlacit:
- presmerovanie linky 34 cez staru Dubravku ( to by bola obchadza a keby to malo chodit este aj do DNV - urcite nerealne pri dnesnej fin, sit. )
- aj 35 mala chodit cez Stepnu na Zatevnu ( byvala konecna 37 ), ale to by bolo pre DPB financne neunosne, pretoze by musel byt na 35 nasadeny o jeden autobus viacej - opat vsetko krachuje na financiach
- mestska cast by si chcela vydobit i autobus chodiaci na Kramare ( obdoba byvalej 351 ), ktoru by si MU aspon ciastocne hradil
Tie navrhy ohladom DNV su zaujimave, ale myslim, ze nerealne ( presne ako si napisal ze i financne neunosne, aspon v terajsej situacii ), ale minimalne za obnovenie 101 by som hlasoval vsetkymi 10-timi. To bol jeden z najlepsich spojov ( ale bolo ich viac - vid ex 106, 112, 115 )
- presmerovanie linky 34 cez staru Dubravku ( to by bola obchadza a keby to malo chodit este aj do DNV - urcite nerealne pri dnesnej fin, sit. )
- aj 35 mala chodit cez Stepnu na Zatevnu ( byvala konecna 37 ), ale to by bolo pre DPB financne neunosne, pretoze by musel byt na 35 nasadeny o jeden autobus viacej - opat vsetko krachuje na financiach
- mestska cast by si chcela vydobit i autobus chodiaci na Kramare ( obdoba byvalej 351 ), ktoru by si MU aspon ciastocne hradil
Tie navrhy ohladom DNV su zaujimave, ale myslim, ze nerealne ( presne ako si napisal ze i financne neunosne, aspon v terajsej situacii ), ale minimalne za obnovenie 101 by som hlasoval vsetkymi 10-timi. To bol jeden z najlepsich spojov ( ale bolo ich viac - vid ex 106, 112, 115 )



Ked budem na rychlejsom nete, tak to opravim.
hroch
a) to forum o bratislave je cool napad, ale mne by sa pacilo trochu sirsie zameranie, nielen na historiu, ale celkovo na bratislavu: minulostou pocnuc a buducnostou konciac... tak ako sa tu uz zrodilo x dobrych napadov a nametov na projekty, mohlo by sa to diat rovnako aj tam.
inac, skoro som spadol, ked som zistil, ze tu je online chat. len skoda, ze tam vecne nikoho niet... asi tak od novembra tam pachlo len asi 5 ludi
b) ta reorganizacia DNV je cool, ale kedze do DNV nevidim, ziadne komentare... chystam ale taky maly projekt o petrzalke, ked bude hotovy, poslem a ak bude zverejnitelny, snad ho aj uvidite
c) rad by som vedel, ako ta situacia 2. januara mohla vzniknut. pokial viem, vo viedni tiez jazdia elektricky (vybral som vieden, lebo je to najblizsie "elektrickove" mesto) a jazdili aj 2. januara. bez vacsich problemov. vie mi niekto vysvetlit, ako u nas vznikla taka sialena situacia? preco nam droty zamrzaju? a to sa pytam fakticky, sarkazmu je v tej otazke iba za nehet
a vobec, d3k0 to skomentoval dobre, DPB situaciu nezvladol. do prcic, fsaq mame siet vylukovych liniek, ktore jazdia miesto elektriciek. tak ked mi nastane takato situacia, nahodim zalozakov a rozbehnem X1, X3 a X6, no nie? trolejbusy tiez mozem bezproblemovo nahradit autobusmi, takze nechapem, kde je vlastne problem... malo ludi? fsaq polovica z nich predsa nejazdila (alebo jazdila hore-dolu naprazdno)!
verim, ze obyvatelia race teraz asi nebudu nadseni napadom nosneho systemu na baze elektricky... ale na druhu stranu: ak sa nemylim, tak sa u nas metro planovalo povrchovo alebo otvorenym tunelom? bol by v tom snad nejaky rozdiel, ci by mi zamrzali saliny alebo metro...? alebo by metro nezamrzalo?
fsaq postavme elektrickovu rychlodrahu a nazvime ju metro, ako to je vo viedni (U6)
d) a este posledna vec, a potom skoncim, aby ste ma nezabili: rad by som vedel, preco maju 88 cez vikendy tak nahoubelesne urobene odchody, ze sa kryju s 95 i 89... clovek, ktory sa chce z okolia sustekovej dostat do mesta, musi dufat, ze stihne 88+95, ktore zasadne idu naraz alebo si stvrt hodiny pockat na zastavke alebo ist pesi (v tejto kose blby napad)... dnes sa mi to stalo uz dvakrat a zacina ma to stvat...
sorac za superdlhy prispevok, ale aspon je ciastocne k veci, ta ne? a ked som tu uz tak dlho nebol...